Styl Kawasaki Z900RS SE vychází z edice legendárních historických strojů Kawasaki a připomíná ikonickou „Yellow Ball“, černou a žlutou verzi oranžové a hnědé barvy „Fire ball“ původní Z1.
Přední brzdy jsou kompletně osazeny komponenty od firmy Brembo (kotouče, třmeny, destičky) a nabízí silnější brzdný účinek a přispívají k ještě přesnějšímu ovládání, snadnějšímu brždění a ke skvělému a hodnotnému vzhledu tohoto motocyklu.
Zadní odpružení od firmy Öhlins, skvěle doplňuje obrácenou přední vidlici s velkým průměrem a nabízí jak vysoký jízdní komfort, tak i perfektní zpětnou vazbu od podvozku.
Stejně jako Z1 je i Z900RS SE vybaven řadovým čtyřválcem o obsahu 948 ccm - konfigurace motoru, která ve své podstatě nabízí skvělou rovnováhu mezi výkonem a ovladatelností. Letošní vylepšení se zaměřuje na průběh výkonu v nízkém a středním rozsahu otáček. Výkon motoru narůstá velmi jemně a kutivovaně, což dává jezdci dokonalý pocit propojení mezi plynem a zadním kolem motocyklu.
Radiální přední brzdová pumpa přispívá k citlivému ovládání a vynikajícímu pocitu při brždění, které nabízejí přední radiální brzdové třmeny Öhlins. Pro vynikající jistotu při brzdění na kluzkém povrchu je i Z900RS SE standardně vybavena ABS funkcí.
Zatímco řadové čtyřválcové motory Kawasaki jsou historicky proslulé svými skvěle znějícími výfuky, je to nyní vůbec poprvé, kdy společnost Kawasaki provedla i zvukový vývoj a ladění s cílem vytvořit ideální tvar a zvuk výfuku. Zvukové odladění je navržené tak, aby vyvolalo silné emoce u jezdce, se zaměřením na hluboký zvuk motoru na volnoběh a při jízdě v nízkých rychlostech, kde si jezdec nejlépe vychutná hluboký zvuk výfuku.
Technologie zrozená na závodní trati. Díky ní jezdec disponuje mnohem lehčím chodem spojkové páčky i možností agresivnějšího podřazování bez rizika zablokování zadního kola.
Kawasaki Z900RS SE, je vybavena pokročilou technologií kontroly trakce od Kawasaki. KTRC nabízí dva režimy, které pokrývají širokou škálu jízdních podmínek a nabízejí buď ideální sportovní jízdní vlastnosti, nebo klid a důvěru na kluzkém povrchu. Jezdci také mohou systém kontroly trakce úplně vypnout.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové