Aktuálně příjímáme objednávky. Nová Kawasaki Z1100 SE model 2026 je k dispozici na naší prodejně SKLADEM!
Samozřejmostí je 4 letá tovární záruka!
Rok 2026 ještě ani nezačal a už tu máme pro všechny milovníky Zedů od Kawasaki opravdovou bombu! V reakci na stále se vyvíjející konkurenci přichází zbrusu nový Z1100! Konvenční plnokrevný naháč s velkým objemem v nabídce Kawasaki už dlouho chyběl. Z1100 odpovídá na čím dál vyšší nároky sportovně založených jezdců a výzvy moderní doby opravdu rázně: Točivý motor o objemu 1099ccm, pokročilá elektronika, oboustranný quickshifter, minimalistický design Sugomi a moderní konstrukce je samozřejmostí. Pro koho by byl základní Z1100 málo, může se těšit i na Z1100 SE!
Specifikace Kawasaki Z1100 SE - model 2026:
Nový Z1100 SE má elektronické řízení škrticích klapek, nebo chcete-li elektronický plyn (ETV), což zajišťuje přesnější a citlivější ovládání motoru. Toto řešení dále umožňuje využívat elektronický tempomat a moderní skvěle vyladěný oboustranný quickshifter Kawasaki KQS. Celý balíček technologií jízdní podpory jezdce, vylepšený o novou inerciální jednotku (IMU), pomáhá jezdcům vychutnat si sportovní jízdní vlastnosti jejich stroje na maximum.
Motor v největším atmosféricky plněném Zedu má objem 1 099 ccm a točivý moment 113 Nm. Kapalinou chlazený, čtyřtaktní řadový čtyřválcový motor nyní táhne ještě silněji v rozsahu nízkých a středních otáček – čehož si jezdci okamžitě všimnou a často tento režim i využívají. Výkon při vysokých otáčkách samozřejmě zůstává, aby poskytoval razantní pocit síly motoru a okamžitou odezvu na povely plynovou rukojetí.
Elektronický tempomat umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost pouhým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k maximálnímu jízdnímu komfortu.
Nový 5” plně digitální TFT barevný přístrojový panel je větší než displeje předchozích modelů Kawasaki a dodává kokpitu technologicky vyspělý, prvotřídní vzhled. Hodnotný displej s tvrzeným skleněným povrchem a s technologií IPS (in-plane switching) nabízí vynikající čitelnost i na přímém slunci. Samozřejmostí je i konektivita s chytrými telefony pomocí aplikace Rideology.
I v novém modelu Z1100 SE je design Sugomi patrný jak v jeho intenzivním dravém designu, tak i v jeho stavbě, která vyzařuje jeho energický a razantní styl. Vzhled "přikrčeného dravce" připraveného k útoku se setkává s ostrým ovládáním a vytváří tak jedinečný zážitek z jízdy na tomto Supernakedu od Kawasaki.
Vzhled, který se parádně hodí k nejsilnějšímu atmosférickému stroji Kawasaki Supernaked, obsahuje charakteristické stylové prvky designového směru zvaného Sugomi. I v klidu vypadá nový Z1100 SE jako šelma připravená k útoku, čiší energií a jen čeká na razantní zatáhnutí za plynovou rukojeť. Tento charakter se též projevuje v ostrých liniích a agresivně zakřivených plochách na kapotáži, krytech motoru a "naštvaném" pohledu přední části.
Balíček předních brzd složený z komponentů od firmy Brembo nabízí silnější brzdný účinek a přispívá k ještě přesnějšímu ovládání a většímu pohodlí při používání brzd. Zadní horizontálně umístěný centrální tlumič Öhlins S46 poskytuje doslova sametový pocit od zadního kola a má velké možnosti různých nastavení pro přizpůsobení se každému jezdci. Výsledkem obou těchto vlastností je přesný a kultivovaný jízdní výkon na jakékoliv silnici.
Aktualizovaný, velmi tuhý a přesný hliníkový dvounosníkový rám, vidlice Showa SFF-BP a horizontální zadní odpružení typu Back-link spolu s monoblokovými třmeny spárovanými s velkými brzdovými kotouči o průměru 310 mm vytvářejí ostrou a přímou odezvu na všechny povely jezdce, díky čemuž je každé otočení plynu a následné brzdění intenzivním zážitkem a jezdec je doslova "napřímo propojený" s vozovkou.
Technologie podpory jezdce vylepšené inerciální řídící jednotkou IMU od společnosti Kawasaki přispívají k ještě většímu pohodlí a klidu při jízdě na novém Z1100 SE, zatímco snadno čitelný TFT displej s možností připojení k chytrému telefonu posouvá kvalitu zážitku z jízdy na novou, ještě vyšší úroveň.
Motor s hutným točivým momentem dodává jezdcům ještě více síly tam, kde je to nejvíce třeba – v nízkých a středních otáčkách a v rychlostech, které se nejčastěji používají ve městě a na okreskách, a zároveň poskytuje lineární akceleraci ve středních a vyšších otáčkách. Aktualizovaná jezdecká pozice navíc zlepšuje kontrolu nad strojem a vylepšuje pocit z jízdy v široké škále jízdních situací.
Aktualizovaná poloha řídítek, nyní jsou širší a posunutá dopředu - to vše zajišťuje lepší odezvu na pohyby jezdce, díky čemuž je ovládání lehčí a ostřejší ve všech rychlostech, ale jistý charakter stroje zůstává dobře zachovaný a plně kontrolovatelný.
Moderní, skvěle vyladěný oboustranný quickshifter Kawasaki (KQS) skvěle doplňuje vzrušující a zábavný charakter motoru nového Z1100 SE pro jednodušší a zábavnější řazení pří ostré akceleraci, ale i razantním zpomalování. KQS Quickshifter nyní funguje od nejnižších otáček, což výrazně usnadňuje řazení v nízkých rychlostech a zlepšuje pocit z řazení i při jízdě uvolněným tempem.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové