Společnost Kawasaki neustále využívá své tovární jezdce, aby testovali během závodů řadu nápadů a vylepšení, které pomohly získat Ninje ZX-10R již celkem 7 mistrovských titulů ve WSBK. Dosažení tohoto cíle dává nové litrové Ninje označení: „Vyvinuto na závodní dráze.“ Inženýři Kawasaki se soustředili na skutečně využitelný maximální výkon, skvělou ovladatelnost a technologická vylepšení, která posunou ZX-10R na vyšší level. Jmenujme například novou závodní, ale pohodlnou ergonomii, kompletně přepracovanou kapotáž s integrovanými přítlačnými křidélky, barevný TFT display, LED osvětlení a konektivitu se smartphony. Nyní, když vidíte nový ultimativní design Ninji ZX-10R, pochopíte její heslo: Face Yourself!
Specifikace Kawasaki Ninja ZX-10R model 2025:
Aerodynamická křidélka zabudovaná do masky kapotáže vytvářejí přítlak, který pomáhá udržet přední kolo na zemi během silné akcelerace.
Na základě zpětné vazby od závodního stroje Kawasaki Ninja ZX-10RR ve WSBK je novým, vzduchem chlazeným chladičem oleje s nezávislým oběhem vybavena i standardní ZX-10R - díl, který je často vidět na vysoce výkonných závodních motocyklech.
Kompaktní nový plně digitální barevný přístrojový TFT panel dodává kokpitu špičkový závodní vzhled. Nový panel také nabízí další nové funkce, které u předchozího modelu nebyly k dispozici.
Aktualizace a vylepšení výkonného motoru Ninji ZX-10R nabízejí čistší emise (Euro 5) při zachování velmi vysokého maximálního výkonu jako u staršího modelu.
Aerodynamická přední maska s integrovanými křidélky inspirovaná závody ve WSBK, zvýrazněná dvěma kompaktními LED světly, novým přívodem vzduchu do Ram Air systému a s vyšším čelním plexisklem - toto je „tvář“ Ninji ZX-10R nové generace.
Dva velmi kvalitní monoblokové třmeny Brembo M50 se zakusují do dvojice kotoučů o ø 330 mm pomocí speciálně vyvinutého hlavního brzdového válce s radiální brzdovou pumpou a ocelovými pancéřovými hadicemi v závodní kvalitě poskytují brzdný výkon na nejvyšší úrovni.* Ocelové pletené pancéřové hadice jsou pouze u Ninja ZX-10RR.
Digitální barevný TFT přístrojový panel nové Kawasaki Versys 1000 S doplňuje Bluetooth modul, který umožňuje jezdcům bezdrátové propojení jejich mobilního telefonu s motocyklem. Pomocí aplikace pro smartphony „RIDEOLOGY THE APP“ lze pohodlně a vzdáleně ovládat řadu funkcí na přístrojovém panelu, což přispívá k lepším zážitkům z jízdy na tomto motocyklu.
Dokonale jemný, precizní podvozek od výrobce Showa byl vyvinut ve spolupráci s Kawasaki Racing Teamem ve WSBK. Odpružení s technologií BFF (Balance Free Front Fork) vepředu a BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) vzadu zdokonaluje ovládání motocyklu obzvlášť při jízdě na závodním okruhu.
Čtyři komplexní jízdní režimy, které spojují kontrolu trakce (S-KTRC) a různé palivové mapy, umožňují jezdcům efektivně nastavit řízení trakce a dodávku paliva tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci.
Aktualizace geometrie podvozku vylepšují vysoce oceňovanou stabilitu modelu 2019 a přispívají ke zvýšení trakce v zatáčkách a k lehké ovladatelnosti.
Aktualizované polohy řídítek a stupaček přispívají k agresivnější jízdní pozici jezdce zaměřené na okruh. Nový design sedadla a podsedlové kapotáže pomáhá jezdcům minimalizovat odpor, když jsou lépe schovaní za plexisklem a za jejich zády vzniká podtlak kvůli optimálnímu obtékání vzduchu.
Převodové poměry modelu Ninja ZX-10R byly upraveny pro ideální a rychlou jízdu na okruhu. Větší zadní řetězové kolo (39 zubů >> 41 zubů) v kombinaci s kratšími převody u 1., 2. a 3. rychlostního stupně nabízejí nově lepší zrychlení ve středním pásmu otáček pro rychlejší výjezdy ze zatáček a také výrazně lepší akceleraci z místa pro rychlé starty na závodech.
Tempomat Kawasaki umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k vysoké úrovni jízdního pohodlí.
Jako uznání závodních úspěchů v mistrovství světa superbiků bylo uděleno zvláštní povolení k použití loga River Mark na motocyklech Ninja ZX-10R. Toto je jeho historicky první použití na modelu seriové výroby bez přeplňování.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové