Oblíbená Kawasaki KX250 prošla pro rok 2025 mnoha vylepšeními. Aktualizace na motoru jako například symetricky zarovnané sácí a výfukové kanály, jinak umístěný předřadný vstřikovač a nové sací ventily, spolu s optimalizovanou palivovou mapou a pokročilým časováním zapalování z ní dělá tu nejsilnější KX250 všech dob! Protože je motor nyní v celém otáčkovém spektru silnější, pracovalo se i na novém odpružení podvozku a jeho nastavení. Rám je nyní odvozen od větší KX450. Spolu s nově zvolenými pneumatikami a kontrolou trakce má tento motocykl lepší ovladatelnost a trakci v zatáčkách. Stává se tak účinnou zbraní na všech závodních tratích a výrazně sniží Vaše časy na kolo. Umožní Vám být rychlý na jakékoliv úrovni. Staňte se šampionem s novou Kawasaki KX250!
Specifikace nové Kawasaki KX250 model 2025:Hydraulická spojka
Stejně jako větší KX450 má i KX250 hydraulickou spojku, která nabízí lepší pocit a přesnější ovládání spojky a tak se motocykl snáze ovládá. Vůle páčky u hydraulické spojky je minimální a proto i při maximálním nasazení je ovládání spojky naprosto příkladné a intuitivní. Ve srovnání s konvenční spojkou nabízí hydraulická spojka přímější pocit a lehčí pohyb páčky.Lehký hliníkový obvodový rám
Nově přepracovaný rám vychází z modelu KX450 (2024). Přizpůsobuje aktualizacím sacího a výfukového systému motoru a zároveň poskytuje tu nejvyšší úroveň lehké a hbité ovladatelnosti a to vše při zachování co nejužší a nejkompaktnější stavby. Optimalizované vyvážení pevnosti a tuhosti přispívá k lepšímu pocitu z přední části motocyklu, což se promítá do lepšího výkonu v zatáčkách v širokém rozsahu jízdních podmínek.Rychloupínací boční kryt
Boční kryt lze sejmout bez použití nářadí, což poskytuje pohodlný přístup k vložce vzduchového filtru.
Štíhlá a ergonomická kapotáž
KX250, která je dlouhodobě uznávaná pro svou štíhlou ergonomii, dostává nově přepracovanou kapotáž, která nabízí ještě hladší rozhraní pro jezdce. Nově navržené plasty, boční kryty motoru a zadní blatník jsou ještě pevnější a eliminují možné body nechtěného zachycování, což dále usnadňuje pohyb jezdce při jízdě na závodní trati.Odpružení připravené na závody
Továrně montovaná upside-down přední vidlice s obráceně vinutými pružinami o průměru 48 mm a nové zadní odpružení typu Uni-Trak nabízí výkonné a nastavitelné odpružení připravené přímo na závody. Samozřejmě si jezdci mohou upravit nastavení podle aktuálních podmínek a svých zvyklostí.Volitelné výkonové módy
Pomocí tlačítka Mode (M) na levém řídítku mohou jezdci snadno a rychle přepínat mezi dvěma mapami motoru (normální a agresivní odezva) přednastavenými v seriové ECU motoru.Nastavitelná ergonomie motocyklu
Výběr ze čtyř poloh řídítek a dvou poloh stupaček umožňuje jezdcům přizpůsobit si jízdní pozici na motocyklu tak, aby vyhovovala velikosti těla a jejich preferencím.Velmi příjemné gripy ODI Lock-On
Středně tvrdé gripy ODI Lock-On nabízí vynikající pocit z uchopení, zatímco jejich šroubový upevňovací systém značně usnadňuje výměnu těchto gripů, kdykoliv je třeba.Holeshot Device: Launch Control Mode (kontrola startů)
Systém řízení startu jaký mají tovární motocykly zvyšuje šanci na dobrý start tím, že pomáhá jezdcům maximalizovat trakci při rozjezdu na povrchu s nízkou trakcí.
Jednohřídelový primární vyvažovací hřídel
Jednohřídelový primární vyvažovací hřídel motoru KX250 přispívá k hladšímu přenosu výkonu a snížení vibrací, což zlepšuje ovladatelnost, zejména při výjezdu ze zatáček při nižších rychlostech.Kontrola trakce Kawasaki (KTRC)
Pomocí tlačítka Traction (T) na levém řídítku si jezdci mohou rychle a snadno vybrat ze dvou úrovní (malý a nebo velký zásah) kontroly trakce podle jízdních podmínek a jejich preferencí. Jezdci se také mohou rozhodnout systém úplně vypnout.Vylepšené ovládání plynu
Spolu s výrazně vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách a plynulejším dávkováním výkonu je odezva plynu lineárnější a poskytuje výkon bez zpoždění v poměru k tomu, jak moc právě přidáváte plyn. To výrazně usnadňuje ovládání, umožňuje plynulou akceleraci na náročných nebo málo trakčních površích, pomáhá jezdcům posouvat limity jistěji a snižuje únavu jezdce, aby mohli snadněji udržet tempo po celou dobu závodu.Electrický startér
Schopnost rychle znovu nastartovat motor po pádu může znamenat rozdíl mezi udržením náskoku a nebo nutností probojovat se zpět skrz startovní pole. Elektrický startér usnadňuje opětovné nastartování motoru pouhým stisknutím tlačítka.Konektivita se smartphony
Pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP KX“ mají jezdci přístup k palivovým mapám motoru svého motocyklu z mobilního telefonu a mohou je z něj i upravovat. Funkčnost (nastavení paliva a časování zapalování) je podobná jako u v příslušenství dodávané sadě KX FI Calibration Kit používané u předchozích modelů. K dispozici jsou také protokoly údržby stroje a další nastavení.
*Aplikace RIDEOLOGY THE APP KX není určena pro používání během řízení stroje. RIDEOLOGY THE APP KX používejte pouze tehdy, když motocykl stojí a je to bezpečné.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové