Zcela nové, zábavné enduro pro rok 2025 právě přichází. Nová KLX230R S je co se týká velikosti plnohodnotný trailový motocykl pro dospívající jezdce a to značí, že je čas vyrazit ven a bavit se. Vydejte se do terénu s tímto nenáročným motocyklem s hbitým ovládáním a spoustou využitelného výkonu. Odpružení s dlouhými zdvihy ve spojení s vylepšeným ovládáním při nízkých rychlostech a zatáčení dodávají tomuto stroji lehký a sportovní pocit z řízení, který naprosto vyniká mezi ostatními endury. Jde o velmi schopný a lehký balíček s jednoduchou a velmi robustní technikou. KLX230R S je vyšperkovaný stylingem inspirovaným motokrosovou řadou KX a přináší Vám velkou porci zábavy při každé jízdě v terénu...
Specifikace KLX230R S model 2025:Velkokapacitní palivová nádrž
Palivová nádrž o objemu 7,6 litru (ve srovnání s 6,6 litry předchozího modelu) zvyšuje dojezd a umožňuje delší intervaly mezi tankováním pro zábavnější jízdu. Palivová nádrž má také uzamykatelný uzávěr na klíček od zapalování.Nové zapalování s klíčem a s uzávěrem palivové nádrže
Zabezpečení motocyklu je vylepšeno přidáním systému zapalování s klíčkem, které sdílí stejný klíč s uzávěrem palivové nádrže.Pohodlné elektrické startování
Spolu se vstřikováním paliva nabízí elektrický startér pohodlné startování pouhým stisknutím tlačítka.Upravené sedadlo
Nově navržené sedadlo má u KLX230R o 6 mm silnější uretan pro pohodlnější jízdu, přičemž si zachovává plochou siluetu, která jezdci nabízí maximální volnost pohybu, což má za následek velmi pohodlné, ale i vysoce funkční sedadlo pro jízdu v terénKompaktní obvodový rám s nízkou výškou sezení
Obvodový rám z velmi pevné oceli, navržený od začátku pro jízdu v terénu, nabízí stabilitu potřebnou pro sebevědomou jízdu na trati. Výška sedadla je o 20 mm nižší, aby se stroj snadněji používal, což v kombinaci s celkově vyváženějším ergonomickým trojúhelníkem jezdce (řídítka, sedadlo a stupačky) vyhovuje širšímu spektru jezdců.Nejnovější KX styling s účelným designem kapotáží
Koncepce designu „Agresivní & Agilní“ nejnovější řady KX je zachována s důrazem na plochý design, který přechází od předního k zadnímu blatníku a vytváří pocit kompaktnosti a celkově ostrý vzhled. "Hladká" čistá kapotáž byla navržena tak, aby měla co nejméně vyčnívajících částí pro maximální usnadnění pohybu, což přispívá k vynikající ergonomii.Jednoosá primární vyvažovací hřídel
Jednoosá primární vyvažovací hřídel snižuje vibrace přenášené od motoru na jezdce pro hladší, pohodlnější a snadnějjší jízdu, díky čemuž se plyn snáze otevírá s maximální jistotou.Odpružení s dlouhými zdvihy a velká 21”/18” kola
Díky ideálně zvolenému odpružení má KLX230R S k dispozici velký zdvih kol vpředu i vzadu, zatímco hliníková kola s velkým průměrem, (o rozměrech 21" vpředu a 18" vzadu), efektivně vedou stroj po stezkách i trati. Tato osvědčená kombinace výrazně přispívá k parádnímu jízdnímu výkonu.Komfortní jízdní pozice
Ergonomicky vylepšená řídítka jsou nyní o 25 mm více vepředu než u předchozího modelu, aby odpovídala nižší výšce sezení a nabízí tak jezdci vynikající kontrolu nad motocyklem, což se promítá i do ovladatelnosti v zatáčkách. Stupačky jsou o 9 mm dále vzadu, aby se dosáhlo jízdní polohy s co nejlepším citem pro řízení.Nové zadní odpružení typu Uni-Trak
Zcela nové zadní odpružení typu Uni Trak vzadu nabízí dostatečný zdvih kol pro pocit jistoty i po doskoku a vynikající absorpci nerovností. Jeden centrální zadní tlumič se stlačeným dusíkem má nastavitelné předpětí (ne však plynule), což nabízí větší flexibilitu při nastavení motocyklu tak, aby vyhovovalo jakékoliv hmotnosti jezdce.Motor o objemu 233 ccm se vstřikováním paliva, s vylepšeným nízkým středním rozsahem a vyvážovací hřídelí
Vylepšený motor KLX230R S nabízí více točivého momentu v nízkých až středních otáčkách.Parádní cit pro akceleraci z nízkých otáček má za následek příjemný charakter motoru a lineární zrychlení. Díky tomu v kombinaci s pocitem při nízkých rychlostech a snadnému zatáčení je tento motocykl ještě zábavnější než kdy dříve.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové