Prémiové odpružení od firmy KYB
Obrácená (upsidedown) přední vidlice od značky KYB (Kayaba) je speciálně navržená pro novou KLE500 SE a poskytuje vynikající výkon v široké škále jízdních situací. Perfektně spolupracuje s novým zadním odpružením typu Uni-Trak a poskytuje ve své kategorii opravdu velký zdvih kol - 210 mm vpředu, 200 mm vzadu. Zadní tlumič má nastavitelné tlumení pro příjemné chování na silnici a vynikající absorpci nerovností v terénu.
Cestovní nadání & komfortní prvky
Na cestě za dalším a dalším dobrodružstvím se KLE500 SE doslova nese po silnici a posádku veze v naprostém pohodlí. Jezdec je před větrem chráněn nastavitelným plexisklem, které je možné ustavit ve třech polohách. Bohatě polstrované sedadlo přispívá k vynikajícímu jízdnímu komfortu, přičemž vynikající spotřeba paliva minimalizuje zastávky kvůli tankování na dlouhých cestách.
Personalizovaná kombinace sedadel
Nad rámec továrně dodávaných sedadel si můžete pořídit ještě snížená, avšak velmi komfortní sedadla jezdce a spolujezdce ERGO-FIT, které jsou k dispozici jako originální příslušenství. Tím pádem jsou možná čtyři unikátní nastavení výšky sedadel, protože lze tato sedadla navzájem kombinovat. Jezdci si tak mohou najít ideální uspořádání sedadel, ať už se jedná například o standardní kombinaci (vysoké/vysoké sedadlo) zaměřenou na pohodlí při každodenním používání a na cestování, nebo o zcela ploché nastavení sedadel (vysoké/nízké sedadlo), které zásadně usnadňuje pohyb jezdce na stroji při jízdě v terénu. Výškou sedadla lze následně vyhovět i rozdílným výškám jezdců.
Nový lehký víceúčelový příhradový rám
Základem nové KLE500 SE je samozřejmě originální, nově vyvinutý vysokopevnostní ocelový příhradový rám. Inženýři se zaměřili na všestrannost a potěšení z jízdy v reálném světě a v různých podmínkách – od nezpevněných silnic, až po lesní stezky – a s KLE500 SE tak vytvořili skutečný most mezi obyčejnou každodenní jízdou po silnici a víkendovým dobrodružstvím v terénu. Opakované testy v reálném prostředí, se kterým se jezdci pravděpodobně na svých výletech setkají, pomohly optimalizovat vyvážení tuhosti a pevnosti ve vztahu k hmotnosti podvozku.
Ergonomie inspirovaná motokrosy rodiny KX
K určení polohy řídítek a stupaček byly použity znalosti z motokrosové řady Kawasaki KX, aby se zajistila vynikající ovladatelnost za jízdy, ale i při manipulaci s motocyklem. Vliv MX rodiny KX také formoval kapotáž a boční kryty motoru KLE500 SE, které byly navrženy tak, aby byly aerodynamické, hladké a nenápadné, když jezdec přesouvá svou váhu při jízdě v terénu.
Konstrukce a styl inspirovaný závody v rallye
Promyšlená konstrukce a výrazný individuální styl inspirovaný rallye závody odlišuje nový adventure motocykl Kawasaki od konkurence. KLE500 SE je dokonale připravená na zašpinění se na blátivých stezkách, stejně jako na pohodlné zdolávání dlouhých cesty po dálnici. Kombinace tří stylistických aspektů – autentického vzhledu ve stylu rallye, již známých prvků našich ostatních cestovních motocyklů, designových a konstrukčních prvků inspirovaných motokrosy KX – to vše utváří nový odvážný a dobrodružný adventure styl Kawasaki.
Přístrojová deska s konektivitou s chytrými telefony
Jak LCD přístrojový panel u standardního modelu, tak i TFT displej u modelu SE umožňuje propojit jezdcův chytrý telefon s motocyklem, což přidává zábavu a pohodlí každé jízdě, protože jezdci mohou pomocí aplikace RIDEOLOGY MOTORCYCLE THE APP čerpat ze široké škály funkcí, od informací o jejich motocyklu, přes jízdní záznamy a další benefity.
Volitelné ABS
Přední a zadní kotoučové brzdy nabízí jistý, lehce kontrolovatelný brzdný účinek. Volitelné ABS umožňuje jezdcům případně deaktivovat funkci ABS dle svých preferencí.* *Místní zákony mohou vyžadovat, aby ABS zůstalo aktivní při jízdě na veřejných komunikacích.
21”/17” drátěná kola
21” přední a 17” zadní drátěná kola dodávají nové KLE500 SE skutečný rallye vzhled a mimořádné terénní vlastnosti. Tato novinka tak navazuje tak na linii původní řady KLE od Kawasaki z roku 1991, která od začátku používala kombinaci kol 21”/17”.
Nastavitelné plexisklo ve 3 polohách
Jezdci si mohou zvolit výšku plexiskla ze tří poloh. Nejnižší nastavení umožňuje maximální výhled, což je užitečné pro jízdu v sedě a v terénu, zatímco nejvyšší nastavení odklání vítr nejvíce, aby byl jezdec krytý od povětrnostních vlivů i při vyšších rychlostech.
16ti litrová palivová nádrž & vynikající spotřeba paliva
16ti litrová palivová nádrž ve stylu rallye byla navržena tak, aby byla umístěna poměrně vysoko s ohledem na dosažení velké světlé výšky. Pojme 16 litrů paliva, což ve spojení s nízkou spotřebou paliva poskytuje parádní dojezd na jednu nádrž i v dálničním tempu.
Možnost přepravy tří kufrů & zvýšená nosnost stroje
Možnost přepravovat současně dva boční kufry a horní kufr (k dispozici jsou jako originální příslušenství Kawasaki) dává jezdcům mnoho možností pro cestování. Toho je možné dosáhnout díky zesílenému podsedlovému rámu, který unese vysoké zatížení a poskytuje klidnou jízdu i při vyšších rychlostech.
Nejlepší stroj pro průzkum terénu
Průzkum další a další nezpevněné cesty je příležitostí k ještě většímu potěšení z jízdy díky dobře vyváženému podvozku a lehkému a snadnému ovládání. Promyšlená jízdní pozice dodává modelu KLE500 SE přirozený jízdní pocit, ať už stojíte a nebo sedíte, zatímco hladká kapotáž a sedadla umožňují jezdci volný pohyb. Díky zaměření na příjemný pocit jezdce a na skvělou ovladatelnost je KLE500 SE ideální volbou pro jakoukoliv dobrodružnou jízdu.
KLE500 SE = Doplňková výbava pro dobrodružné cestování
Model "SE" přidává prvky orientované na terénní jízdu a zároveň zvyšuje pohodlí na silnici. Pro prémiový pocit a větší pohodlí na silnici i mimo ni nabízí model KLE500 SE navíc: LED směrovky, TFT přístrojový panel a kompletní cestovní balíček, který zahrnuje větší plexisklo, robustní chrániče rukou (blástry) a velký ochranný spodní kryt motoru.
451 cm³ řadový dvouválec pro radost z dálnice i z nezpevněného terénu
Motor s plynulou akcelerací již od nízkých otáček poskytuje lehce potřebný výkon pro průzkum všech možných nezpevněných cest, nebo též pro pohodlnou jízdu po dálnici. Hravý a na povely plynové rukojeti okamžitě reagující motor má přátelský charakter a jezdcům tak usnadňuje ovládání stroje a zvyšuje jim jejich sebevědomí v široké škále jízdních situací.
Uvolněná, vzpřímená jízdní poloha
Jízdní poloha modelu KLE500 SE nabízí ideální rovnováhu mezi pohodlím a ovladatelností v široké škále jízdních situací. Široká, vpředu umístěná řídítka, pohodlné sedadlo a ideálně umístěné offroadové stupačky spolupracují a umožňují dostatečnou volnost pohybu pro ovládání motocyklu, ať už v sedě nebo ve stoje.
Vysoká, kompaktní přední kapota
Klíčem k výraznému stylu nové KLE500 SE inspirované offroadovými závody je vysoká přední kapota, která se vpředu výrazně zvedá nad siluetu stroje. Sklon přístrojové desky poskytuje jezdci jasný přehled o situaci i ve stoje, kdy se pohybuje na motocyklu tak, jako tomu bývá u závodních rallye strojů. Přední kapotu dále obklopuje průhledná plastová kapotáž, která zlepšuje ochranu před větrem a dodávají přední části kompaktní avšak funkční vzhled.
Zbrusu nový adventure Kawasaki KLE500 model 2026 právě přichází a je připraven odhalit Vám zcela nové obzory. Díky svému terénnímu až "rallye stylu" a lehkému, ale pevnému víceúčelovému příhradovému rámu a agilnímu podvozku s velkými zdvihy je nová KLE500 poháněna vstříc novým dobrodružstvím v roce 2026 s naším oblíbeným řadovým, kapalinou chlazeným dvouválcem, vybaveným asistovanou antihopingovou spojkou. Pokud se bavíme o designu, pozornost nejprve upoutá vysoké plexisklo, které spolu s poměrně vysokou, krátkou a úzkou 16ti litrovou palivovou nádrží propůjčuje motocyklu účelový vzhled inspirovaný terénními speciály. Celý balíček je doplněný moderním účinným LED osvětlením vpředu i vzadu.