Společnost Kawasaki opět přichází s již legendárním označením Eliminator! Pro nadcházející sezonu 2024 Vám představujeme zcela nový Eliminator 500. Tento městský cruiser přináší do této oblíbené kategorie svěží vítr v podobě nadčasového vzhledu, nejmodernějších technologií a perfektní ovladatelnosti. To vše v designu, který odkazuje na tolik úspěšné Eliminatory z minulosti. Tento cruiser má za úkol otřást konvencemi svým elegantním vzhledem, nízkým a pohodlným posezem a snadným ovládáním. Přidejte zcela nový, lehký trubkový rám, nový výkonný dvouválcový motor odvozený od sportovnějších modelů Kawasaki a máte tu ten nejpokročilejší novodobý cruiser na trhu. Nepřemýšlejte nad ničím, relaxujte a užijte si jízdu!
Kawasaki Eliminator 500 můžete řídit i s ř.p. skupiny A2!
Specifikace Kawasaki Eliminator 500:
Lehká, intuitivní a přirozená ovladatelnost
Geometrie podvozku, která odpovídá městským cruiserům s nízkým těžištěm, byla pečlivě vybalancována tak, aby bylo dosaženo snadné a přirozené ovladatelnosti. Lehce ovladatelný Eliminator 500 pomáhá jezdcům proplétat se městským provozem a přispívá k pohodové jízdě krajinou.
Řadový dvouválcový motor s velkou silou už v nízkých otáčkách
Zcela nový dvouválcový motor Eliminatoru 500 poskytuje velký točivý moment již v nízkých otáčkách, což je ideální pro svižné předjíždění v hustém provozu. Ale ani při rychlé jízdě za městem Vás nenechá ve štychu a díly točivému charakteru bude i rychlá jízda příjemným zážitkem. Zároveń Vám tento charakter motoru dopřeje snadné ovládání při otáčení a jízdě krokem, ale také umožní pohodové vyjížďky krajinou. Při vysokých rychlostech pak oceníte velký výkon, chuť po otáčkách a jemnou odezvu na povely plynu.
Přední 18” kolo / zadní 16” kolo
Kombinace dlouhého rozvoru s 18” předním a 16” zadním kolem pomáhá dosáhnout nízké polohy krku řízení a dlouhého, nízkého stylu cruiserů.
Digitální LCD panel s klasickým zobrazením otáčkoměru
Kompaktní, kulatý, plně digitální LCD přístrojový panel nabízí moderní nádech, který ale doplňuje autentický styl původních Eliminatorů. Dobře čitelné rozvržení zahrnuje klasický otáčkoměr, číslicový tachometr a ukazatel zařazeného rychlostního stupně - to vše jsou viditelné připomínky jízdního potenciálu nového Eliminatoru 500. Konektivita se smartphony zase umožňuje jezdcům přístup k funkcím panelu přístrojů pro ještě lepší zážitek z jízdy na tomto motocyklu.
Nízká provozní hmotnost motocyklu
I když je Eliminátor 500 rozměry dospělý motocykl, jeho nízkou provozní hmotnost umožňuje zcela nový podvozek. Příhradový rám typu Trellis, nízké těžiště, to vše přispívá k poholí jezdce a umožňuje vychutnat si relax při každé jízdě.
Relaxační, vzpřímená jízdní pozice
Přirozená jízdní poloha s rukojeťmi řídítek umístěnými přesně tam, kde je Vaše paže přirozeně očekávají, se stupačkami umístěnými tak, aby Vaše nohy byly přirozeně umístěné, nabízí jezdci jistotu a přispívá ke snadnému ovládání na místě a pohodovým výletům i na delší vzdálenost.
Nízko umístěná sedadla
Výška sedadla řidiče je u Eliminatoru 735 mm, což je nejnižší hodnota ze všech silničních modelů Kawasaki o objemu 250 až 500 ccm, což je ideální pro jezdce menších postav. Vyšší a nižší ergonomická sedadla, které nabízíme jako příslušenství umožňují široké škále jezdců užít si Eliminator 500 s maximálním jízdním pohodlím.
Design odkazující na původní Eliminator
Moderní LED zadní světlo a blinkry evokují designový styl původního, avšak ryze analogového Eliminatoru. Design zadní části je však zcela nový a originální. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi poukazuje na lehkost s jakou se tento motocykl ovládá.
Přívětivý i pro jízdu ve dvou
Dostatek výkonu, pohodlné sedadlo jezdce i spolujezdce a ergonomická madla (dodávané jako příslušenství) usnadňují sdílení zážitků z jízdy na novém Eliminatoru 500 se spolujezdci.
Zcela nový, lehký trubkový rám Trellis
Příhradová konstrukce z velmi pevné oceli je inspirována léty prověřeným rámem, který má Z400 & Ninja 400. Nový rám ale dosahuje nízké výšky sedadla Eliminatoru 500 při zachování výkonnostního potenciálu sportovnějších strojů.
"Horizontální design"
Dlouhý a nízký design, elegantní proporce a křivky navazují na původní Eliminatory. Tendo design je charakteristický nízkou a dlouhou palivovou nádrží a nízkou linií vedenou od krku řízení až po minimalistickou podsedlovku. Design tohoto motocyklu navazuje na filozofii cruiserů, ale posouvá ji zase o kousek dál k moderním strojům 21. století.
Zdvojené zadní tlumiče
Kromě toho, že dvojité zadní tlumiče přispívají k jízdnímu komfortu a přirozené ovladatelnosti, připomínají styl původních ortodoxních motocyklů Kawasaki Eliminator.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové