Drobečková navigace

Úvod > Katalog motocyklů > Kawasaki - archiv > Fotogalerie - archiv > KAWASAKI KX85 v.k.

KAWASAKI KX85 ll velká kola

 

Kawasaki KX 85ll. (velká kola) 2015

KX85 velká kolaKX85 je odrazový můstekdo světa motokrosu - na velkých nebomalých kolech.

KAWASAKI KX85 ll Velká kola

 

Galerie starších ročníků KX85 velká kola ZDE

 

Brzdové kotouče-
Nový design předních a zadních kotoučů ve stylu velkých motorek nabízejí lepší brzdný účinek a vynikající dávkovatelnost.
 
36mm upside down- vidlice Vylepšená přední vidlice má lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu.
 
 
Úzký rám- Zcela nový úzký rám, plošší a štíhlejší nádrž, úzké sedlo. Vše navrženo tak, aby jízda na tomto stroji byla co nejjednodušší a přitom velmi rychlá. 
 
Tuhý rám z vysokopevnostní ocely-
Robustní rám umožňuje mladým jezdcům jet tvrdě a rychle.
 
 
Nastavitelná řídítka- 
Nastavitelná řídítka umožňují jezdci vybrat si jednu ze šesti poloh  
 
 
 
2-takt  vyšší výkon- Píst s nízkým třením, nový KIPS ventil a mnoho dalších vylepšení 2-takt. kapalinou chlazeného závodního motoru umožnilo zvýšit výkon i točivý moment v celém rozsahu otáček. Špičkový výkon je teď téměř o 20% vyšší ve srovnání s modelem KX85 2013.
 
Zadní odpružení Uni-Trak- Modernizace centrálního zadního tlumiče přispěla k lepší ovladatelnosti a nabízí větší flexibilitu i nižší hmotnost. 
 
Factory styling- Vzhled inspirován továrním týmem Kawasaki, černé ráfky a vidlice, modré detaily. Design doplňuje fantastický výkon motoru.
 
 
Ve dvou velikostech- Jezdci si mohou vybrat ze dvou dostupných velikostí: KX85-II s 19 "předním a 16" zadním kolem nebo KX85-I se 17 "kolem vpředu a 14" vzadu.
 
 
 
 
 
 
 
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. 
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu.
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu.Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu.
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu.
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. 
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního komfortu. 
Vylepšená přední vidlice nabízí lepší tlumení a přispívá ke zvýšení jízdního kom

 

Nový design předních a zadních kotoučů ve stylu velkých motorek nabízejí lepší brzdný účinek, vynikající dávkovatelnost.
Nový design předních a zadních kotoučů ve stylu velkých motorek nabízejí lepší brzdný účinek, vynikající dávkovatelnost.

Motor

kapalinou chlazený jednoválec 2-takt with KIPS
Objem: 84 cm³
Vrtání x zdvih: 48.5 x 45.8 mm
Kompresní poměr: 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
Ventilový rozvod: Piston Reed valve
Palivový systém: karburátor Keihin PWK 28
Zapalování: Digital CDI
Startování: Primary kick
Mazání: benzín mix

Rám

Perimeter, high-tensile steel
Uhel řízení / Stopa: 29° / 97 mm
Zdvih na předním kole: 275 mm
Zdvih na zadním kole: 275 mm
Přední pneumatika: 70/100-19 42M
Zadní pneumatika: 90/100-16 52M
Max. úhel natočení: 45° / 45°

Převodovka

6-speed, return

Sekundární pohon: řetěz

Převodový stupeň: 3.400 (68/20)

Převodový stupeň: 1st 2.538 (33/13)

Převodový stupeň: 2nd 1.875 (30/16)

Převodový stupeň: 3rd 1.500 (27/18)

Převodový stupeň: 4th 1.250 (25/20)

Převodový stupeň: 5th 1.090 (24/22)

Převodový stupeň: 6th 0.956 (22/23)

Celkový převod: 3.923 (51/13)

Spojka: Wet Multi Disc, manual

Brzdy

Přední brzda: Single 220 mm disc with dual-piston caliper
Zadní brzda: Single 184 mm disc with single-piston caliper

Odpružení

Přední odpružení: 36 mm inverted telescopic fork with 20-way compression damping
Zadní odpružení: Bottom-link Uni-Trak with adjustable preload, 24-way compression and 21-way rebound damping

Rozměry

Rozměry (D x Š x V): 1,920 x 765 x 1,150 mm
Rozvor: 1,310 mm
Objem nádrže:5 litres
Výška sedla: 870 mm
Pohotovostní hmotnost: 77 kg
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX