S SRT 700 zažijete to pravé dobrodružství ať už při každodenním dojíždění do práce, na pohodové víkendové vyjížďce a nebo na dlouhé prázdninové cestě do vzdálených zemí – jeho obrovská všestrannost, perfektní ergonomie a bohatá a kvalitní výbava z něj dělají ideální cestovní motocykl. Jedná se o stroj se silným motorem, pohodlným, uvolněným posezem a se snadnou ovladatelností. Ideální pro motorkáře, kteří chtějí zažít maximální jízdní komfort na každé cestě. Objevujte další a další dobrodružství s SRT 700...
Zaváděcí cena je platná do konce roku, nebo do vyprodání zásob.
Typ motoru | 2-válcový, řadový, kapalinou chlazený |
Typ rozvodů | DOHC, 8 ventilů |
Objem válců | 698 ccm |
Vrtání / Zdvih | 83,0 mm x 64,5 mm |
Výkon motoru | 54 kW (73,5 PS) při 8.000 ot./min |
Točivý moment | 67 Nm při 6.000 ot./min |
Příprava směsi | Elektronické vskřikování paliva |
Způsob startování | Elektrický startér |
Spojka / ovládání | Vícelamelová mokrá spojka, hydraulická |
Převodovka / převod | 6 rychlostní / sekundární převod řetězem |
Emisní norma | Euro 5 |
Hlučnost při stání | 92 dB |
Emise CO2 | 118 g/km |
Palivo | Benzin E5 / E10 |
Maximální rychlost | 190 km/h |
Konstrukce podvozku | Trubkový rám / kyvka hliníkový profil |
Přední odpružení | Upside down vidlice, olejové tlumení |
Zadní odpružení | Nastavitelné odpružení, komprese a odskok |
Zdvih předního kola | |
Zdvih zadního kola | 125 mm |
Světlá výška | 130 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17 / bezdušová Pirelli Angel GT |
Zadní pneumatika | 160/60 ZR17 / bezdušová Pirelli Angel GT |
Přední brzda ABS | Dvojitá kotoučová radiální brzda Brembo 320 mm |
Zadní brzda ABS | Jednokotoučová brzda Brembo 260 mm |
Rozměry motocyklu | 2.200 mm / 925 mm / 1.450 mm |
Rozvor | 1.505 mm |
Výška sedadla | 790 mm |
Objem palivové nádrže | 19,5 litru |
Pohotovostní hmotnost motocyklu | 235 kg (vč.všech kapalin, paliva a baterie) |
Dostupné barvy | Šedá, stříbrná, bílo-černá, černo-červená |
Výfukový systém 2 do 1 má na rozdíl od SRT 750 X koncový tlumič umístěný pod motorem. Tento krátký výfuk nabízí skvělý zvuk, sportovní vzhled a též zajišťuje snížení těžiště motocyklu.
Přední i zadní brzdové třmeny jsou u SRT 700 X od renomované značky Brembo a jsou vybaveny systémem ABS. Spolu s radiální přední brzdovou pumpou a kotouči o velkém průměru vpředu i vzadu tak nabízí bezpečné zastavení i plně naloženého stroje v každé jízdní situaci. Dva brzdové kotouče o průměru 320 mm vpředu a jeden 260 mm kotouč vzadu zajišťují přesně dávkovatelný a přitom silný brzdný výkon.
Přehledný, skvěle čitelný, barevný, 5ti palcový TFT displej je vybaven automatickým denním a nočním režimem osvětlení a připojením Bluetooth. Přehledně zobrazuje aktuální rychlost, otáčky, tripmetr, obsahu nádrže, čas jízdy a obsahuje též ukazatel zařazeného rychlostního stupně. V kokpitu je integrována i zásuvka USB.
Všechny funkce TFT displeje lze ovládat a přepínat přímo z ovládacích prvků na řídítkách. To nabízí vysoký jízdní komfort a maximální funkčnost při jízdě.
Velmi kvalitní a komfortní dvoudílné sedadlo je navrženo pro co největší pohodlí řidiče i spolujezdce a to i na dlouhých cestách na dovolenou. Pod sedadlem spolujezdce je malý úložný prostor na Vaše drobné vybavení. Sedadlo řidiče je už v seriovém provedení vyhřívané.
V kokpitu je vedle TFT panelu je integrována i zásuvka USB. Můžete skrz ní nabíjet například mobilní telefon, nebo zapojit navigaci. USB zásuvka má samozřejmě voděodolnolu gumovou krytku.
K SRT 700 lze objednat též kvalitní originální sadu uzamykatelných hliníkových kufrů. Horní kufr a boční kufry lze sejmout v několika jednoduchých krocích a nabízejí dostatečný úložný prostor pro každou Vaši cestu. Horní kufr s úložným prostorem 45 litrů a dva boční kufry, každý o objemu 37 litrů nabízejí dostatek místa pro Vaše cestovní vybavení. Cena sady 3ks samostaně dodaných kufrů je 24.990,-Kč!
Tato cena platí při objednání nového motocyklu v kompletu s 3mi originálními kufry.
1) Kola: SRT 700 X má drátěná kola (17"zadní a 19"přední obuté na pneumatikách Metzeler Tourance),
SRT 700 má litá hliníková kola (17"přední i zadní kolo je obuté na pneumatikách Pirelli Angel GT),
Z toho plyne, že varianta „X“ má díky přednímu 19" a více terénním pneumatukám lepší průchodnost terénem.
2) Výška motocyklu: SRT 700 X je celkové vyšší o 40 mm než SRT700, nejen sedadlo, ale celý motocykl.
3) Výfuk: SRT 700 X má výfuk klasicky na pravé straně, SRT 700 má koncovku pod motorem.
4) Světlá výška: Díky vyšší stavbě motocyklu a výfuku na boku, má SRT 700X mnohem vyšší světlou výšku.
5) Hlavní stojan: SRT 700 nemůže mít díky výfuku pod motorem centrální stojan. Varianta "X" ho má ve standardu.
6) Hmotnost motocyklu: SRT 700 je o 5kg lehčí než SRT 700 X. Za jízdy tento rozdíl nepoznáte. Ale při manipulaci na místě máte díky nižší stavbě SRT 700 pocit, že je ten rozdíl větší.
7) Těžiště: SRT 700 má díky výfuku umístěném pod motorem těžiště níže a v ose motocyklu.
8) Kufry za příplatek: SRT 700 X má pravý kufr díky výfuku „vykouslý“ a má objem jen 30 litrů. SRT 700 má oba boční kufry stejné o objemu 37 litrů.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové