Oblíbený model Tweet prošel výrazným faceliftem, který přidává velkou porci moderních vylepšení v čele s digitálním LCD přístrojovým panelem, kompletním LED světlením a ostře řezanou kapotáží v souladu s aktuálním designovým jazykem značky Peugeot.
Ty nejvíce ceněné prvky předchozí generace ale zůstaly zachovány. Velká 16-ti palcová kola brzdí silné a spolehlivé kotoučové brzdy se systémem SBC, nízká provozní hmotnost spolu s výkonným motorem zajišťují prvotřídní poměr výkonu a váhy, po praktické stránce tu máme 12V zásuvku, rovnou podlahu, úložný prostor pod sedadlem s možností otevření z řídítek integrovaný zadní nosič pro doplňkový kufr nebo uzamykatelnou přihrádku před koleny.
Tyto vlastnosti dělají z modelu Tweet nejlepšího společníka pro každý den. Díky velkým kolům, nízké váze, výkonnému motoru a kvalitnímu podvozku máte zaručené skvělé jízdní vlastnosti, technika je navíc léty prověřená jako téměř bezproblémová s nízkými provozními náklady a v této nové verzi máte navíc i moderní prvky s čele s LED osvětlením, LCD displejem nebo 12V zásuvkou. Tweet nabízí nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty z celé nabídky Peugeot Motocycles!
Oceňovaný pro svá velká kola, stabilitu, praktičnost a bezporuchovost je Peugeot Tweet dlouhodobě jedním z nejprodávanějších skútrů v Evropě.
V roce 2023 se zákazníkům, kteří hledají skútr s elegantním a unikátním stylem, objeví nová verze modelu Tweet. Velký pocit bezpečí, dobrá manévrovatelnost a dobré držení stopy, to vše se pojí s velkými koly, která nyní přijíždějí do nové éry zabudované v posledním designovém jazyku značky Peugeot. Díky LED světlům ve tvaru tesáků umístěným na předním plastovém panelu stojí mode Tweet hrdě za standardy značky. Skútr je vybaven hexagonálním předním LED světlometem a hranatými tvary, které umožňují každému vyjádřit svůj vlastní styl, LCD displejem, dále USB zásuvkou, úložným prostorem pod dvoumístným sedadlem a v předkolenním plastu nebo integrovaným zadním nosičem pro kufr.
125cc verze je poháněná vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem o objemu 124,8 ccm. Motor poskytuje výkon 8,4 kW (11,5 koně) při 8.500 ot./min. a točivý moment dosahuje hodnoty 10,3 Nm při 6.500 ot./min. O brzdný účinek se starají kotoučové brzdy vepředu i vzadu propojené systémem SBC. Sedadlo je usazeno ve výšce 790 mm od země, zatímco váha je pouhých 106 kilogramů. 125cc verze je nově osazena ráfky ve tvaru diamantu pro hodnotnější vizuál.
Šikovný Peugeot Tweet profituje z efektního dynamického projevu, které se pojí k dobrému šasi a úžasnému poměru výkonu a hmotnosti díky promyšlené velikosti a kvalitní technice. Peugeot Tweet má design prémiového skútru bez kompromisů na pohodlní jezdce nebo spolujezdce. Tolik ke skútru, který si prosazuje svoji pozici na trhu kdekoliv se objeví.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové