Kawasaki Z900RS nabízí klasický design a nejvyspělejší technologie v jednom stroji. Je to moderní motocykl, ve kterém je ukryta kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální třmeny, led světla a další vychytávky, ale hlavně je to motocykl, ve kterém vám Kawasaki předává své dědictví, odkaz na ikonu sedmdesátých let - Kawasaki Z900 "King of Cool". Legenda je zpět...
Moderní motor a tvar výfuku- U naháčů je motor jedním z nejdůležitějších stylových prvků. K umocnění klasického vzhledu je na motoru Z900RS imitace žeber vzduchem chlazeného motoru.
Zadní světlo LED- Oválná konstrukce zadního světla byla inspirována charakteristickým světlem ze Z1.
Brzdy s monoblokovými radiálními třmeny- Přední brzdové kotouče o průměru ø300 mm svírají přes destičky čtyřpístkové radiální třmeny. Tyto třmeny jsou vyrobeny z jednoho kusu (tkz. monoblokové třmeny) a díky tomu jsou dokonale pevné a nabízí vynikající brzdný účinek od počátečního mírného brzdění až po maximální. Úroveň brzdné síly se velmi lehce dávkuje a brzdy nevadnou i po extrémní zátěži.
Radiální pumpa- předního brzdové páčky přispívá k vynikající kontrole a pocitu při brzdění. Pro zajištění maximální bezpečnosti při brzdění jsou brzdy standardně vybaveny moderním ABS systémem.
Lehký příhradový rám- Tvar a tuhost rámu i celková geometrie podvozku byly zvoleny tak, aby bylo zajištěno lehké a hravé ovládání. Stejně jako motor i podvozek reaguje velmi předvídatelně na pokyny jezdce. Abychom zdůraznili styl klasického naháče je pozice jezdce u Z900RS více vzpřímená než u Z900.
upside down vidlice ø 41 mm- Upside down vidlice s velkým průměrem přispívá k vynikajícímu jízdnímu komfortu a má i sportovní potenciál. Nabízí jistotu při klidné jízdě i při sportovnější jízdě v zatáčkách. Vidlice je vybavena možnosti nastavení komprese, odskoku i předpětí pružiny a díky tomu umožňuje přesné nastavení, aby vyhovovalo preferenci jezdce a jeho jízdnímu stylu.
Horizontální Back-Link zadní tlumič- Na rozdíl od zdvojených zadních tlumičů modelu Z1 je model Z900RS vybavený moderním horizontálně uloženým zadním centrálním tlumičem. Stejně jako přední vidlice nabízí zadní odpružení rovnováhu mezi jízdním komfortem a sportovním výkonem.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové