Specifikace Kawasaki W230:
Zvláštní pozornost byla věnována tomu, aby W230 měla příjemný, hluboký až "dunivý" charakteristický zvuk při přidávání plynu v nízkých a středních otáčkách. Klasická uvolněná jízdní poloha jezdce, rytmický puls hravého jednoválce a jemně vyladěný zvuk výfuku zvyšují požitek z jízdy na maximum.
W230 je se svými 143 kg jedním z nejlehčích modelů v kategorii retro klasických motocyklů o objemu do 250 ccm, což usnadňuje ovladatelnost a zvyšuje jistotu jezdce při jízdě, ale i při manipulaci na místě. Další výhodou je vynikající poměr výkonu a hmotnosti.
Celkové proporce nové W230 jsou dobře vyvážené a v kombinaci s velkými drátěnými koly a s klasicky vyhlížející siluetou inspirovanou původnímI Wéčky je tento motocykl srovnatelný s jeho staršími sourozenci z rodiny W od Kawasaki.
W230 pokračuje v hrdé tradici řady W od Kawasaki se stylovými prvky, které jsou krásné a nadčasové již od původního modelu W. Nová W230 má jednoduchou, retro / vintage auru, kterou ocení nejen milovníci klasických motocyklů.
Řízení W230 bylo navrženo tak, aby nebylo uspěchané a naopak bylo snadné tak, jako tomu bylo na strojích z minulých let, přičemž stroj předvídatelně reagoval na podněty jezdce a plynule přecházel do zatáček.
Díky jedné z nejnižších výšek sedadla ve své třídě (745 mm) je W230 vhodný pro širokou škálu jezdců. Přináší dědictví rodiny W širšímu spektru jezdců a dělá z tohoto Wéčka jeden z nejzábavnějších a nejobratnějších strojů ve třídě o objemu 250 ccm.
Podvozek W230 je velmi lehký a usnadňuje tak manipulaci s motocyklem široké škále jezdců. Samotný rám je štíhlý kompaktní a lehký, přičemž výška sedadla řidiče je pouhých 745 mm, takže je tento stroj vhodný pro začátečníky, ale i motorkáře kteří se po letech k tomuto krásnému koníčku zase vracejí. Výsledkem toho všeho je kompaktní, dobře vyvážený a hravý podvozek nové W230.
Drátěné 18ti palcové přední a 17ti palcové zadní kolo propůjčuje nové W230 výrazný stylový dobový vzhled a pocit velké motorky, který přispívá ke snadné ovladatelnosti a také k celkovému vzhledu dospělého motocyklu.
Detaily, jako například klasický design prošívaného sedadla, kvalitní ocelové blatníky a drátěná kola přispívají k nadčasové kráse tohoto stroje a vintage pocitu, kterého si jezdci okamžitě všimnou, hned když W230 poprvé uvidí a prvně na ni sednou.
Sběrná trubka svodu elegantně vyhází z motoru a končí tlumičem doutníkovitého tvaru tak, aby spolu tvořily krásný autentický vzhled prvních modelů W. Zvuk výfuku byl vyladěn tak, aby produkoval hluboký basový zvuk a pocit "pulzování" při zrychlování. Při jízdě je hluk a zvukový tón výfuku přibližně na stejné úrovni jako hluk větru, což přispívá k příjemnému relaxačnímu pocitu z jízdy.
Co se týče vzhledu pohonné jednotky i pocitu z jízdy, motor nové W230 dodává celému stroji vintage charakter. Zvláštní péče byla věnována designu pohonné jednotky tak, aby konstruktéři vytvořili klasický dobový vzhled i u tohoto moderního motoru, s dobově tvarovanými částmi, včetně velkých zaoblených žeber na hlavě válce.
Klasické kulaté budíky, vyvedené jak jinak než v retro stylu spolu s vestavěným LCD displejem uprostřed, nabízejí to nejlepší z obou světů. Klasický a snadno čitelný vzhled analogového otáčkoměru a rychloměru s přidanými informacemi na moderním LCD displeji.
Elegantní, klasický vzhled W230 je umocněn originální parabolou a krytem hlavního světlometu, zadním světlem v retro stylu a velkými kulatými směrovými světly.
Klasický kapkovitý tvar palivové nádrže přispívá k nadčasové kráse modelu W230. Speciálně navržený 3D emblém "W" na bocích nádrže upoutá pozornost lidí a zásadně tak odlišuje tento model v rámci kategorie retro motocyklů od konkurence.
Poloha řídítek, sedadla řidiče a stupaček nastaví jezdce do uvolněné a vcelku vzpřímené pozice, která usnadňuje ovládání motocyklu stejně tak, jako tomu bylo u klasických původních modelů "W" ze 60. let.
Při jízdě nabízí motor vzrušující pocit z jízdy díky velkému momentu setrvačnosti poměrně masivního klikového hřídele. Dostatek točivého momentu hned od prvního otočení plynovou rukojetí poskytuje zábavnou a podmanivou kvalitu jízdy - zejména v nízkém a středním pásmu otáček.
Úzký, štíhlý podvozek s kompaktními proporcemi je vhodný pro snadné ovládání širokou škálou jezdců - od začátečníků až po zkušené jezdce. Nízká konstrukce motocyklu navíc přispívá ke snadnému dosažení nižších jezdců na zem a tím jim W230 usnadńuje manipulaci na místě.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové