Oblíbená Ninja 400 je zpět! Zkonstruovaná tak, jak se na supersport od Kawasaki patří, a to v ostrém stylu "Ninja". Vyčnívá nad konkurencí nejen výkonným dvouválcovým motorem, jehož kroutící moment vzrostl ve srovnání s předchůdkyní Ninja 300 dokonce o 40%, ale i hravým podvozkem a výkonnými brzdami. Tento motocykl vládne nad konkurencí nejen svými parametry, ale i v závodech „malých“ supersportů, kde díky svým perfektním jízdním vlastnostem a skvělé ovladatelnosti vyhrává jeden závod za druhým. To potvrdila i Ana Carrasco, Manuel Gonzalez, Jeffrey Buis a Adrian Huertas, kteří na tomto motocyklu získali titul mistra světa v letech 2018, 2019, 2020 a 2021 ve třídě SSP300 v seriálu WSBK.
Ninja 400 přichází s přepracovaným motorem o objemu 399 ccm. Ten přináší při porovnání s jeho předchůdcem vyšší výkon v celém spektru otáček a točivý moment je dokonce o 40% vyšší. Hladký chod a předvídatelné reakce jen podtrhují příjemný charakter motoru.
Kompaktní, lehký, efektivní- Vývoj úplně nového motoru umožnil optimalizaci jeho velikosti, hmotnosti i efektivity. Má shodnou velikost jako motor u modelu Ninja 250. I přes objem 399 ccm se podařilo udržet minimální hmotnost. Štíhlý agregát s moderním chladícím systémem přispívá k elegantnějšímu designu.
Spojka "Assist & Slipper"- byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodních teamů. Systém používá funkci, ktrerá při využítí maximálního brzdného účinku motorku brání zablokování zadního kola.
Lehký příhradový rám- Ninja 400 má příhradový rám, který konstrukčně vychází z rámu použitého na Ninja H2. Tento typ rámu byl použit s cílem zabezpečit optimální tuhost při zachování co nejnižší hmotnosti. Motor je pevně namontovaný v rámu a tvoří jeho součást. Tento rám výrazně přispívá k celkově nízké hmotnosti motocyklu Ninja 400.
Přední brzda Přední brzdový kotouč má φ310 mm (co je stejně jako na ZZR1400) je zárukou výjimečné brzdné síly. Nový brzdový válec zlepšuje ovladatelnost brzdné soustavy a vhodně zvolené rozměry a materiál brzdových hadic zabezpečují optimální citlivost. Ninja 400 je vybavena poslední generací ABS od Nissinu.
Zadní brzda Zadní brzdový kotouč s φ220 mm je pod kontrolou dvou-pístkového brzdového třmenu.
Kola Stylové 5-ti paprskové kola, podobné jako má Ninja 650 snižují celkovou neodpruženou hmotnost motocyklu, zatímco jejich zvýšená tuhost poskytuje lepší stabilitu a ovladatelnost v zatáčkách.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové