Stejně jako u větší Kawasaki KX450 nabízí i u KX250 hydraulická spojka lepší pocit a přesnost na páčce a tak se snáze ovládá. Vůle páčky u hydraulické spojky je minimální a proto i při maximálním nasazení je ovládání spojky naprosto příkladné a intuitivní.
Seriově montovaná řídítka Renthal o průměru 28,6 mm, si nyní již nemusíte dokupovat, ale jsou součástí standardní výbavy motocyklu. Silnější řídítka pomáhají snížit vibrace a rázy přenášené do rukou jezdce, zatímco nová poloha úchopu o 19 mm níže a 8 mm blíže k řidiči usnadňují ovládání.
Oproti předchůdci se díky inovacím na motoru Kawasaki KX250 zvyšuje maximální výkon již tak výkonného agregátu o další cca 1,0 kW ( 1,4 koně) Limit maximálních otáček se také zvýšil o dalších 350 min-1.
Štíhlá stavba motocyklu s plošším sedadlem a nádrží ve stylu větší Kawasaki KX450 umožňuje jezdci za jízdy nerušený pohyb a vynikající kontrolu nad motocyklem ve všech jízdních situacích.
Elektrický startér usnadňuje nastartování motoru - nyní stačí pouze stisknutí tlačítka.
Nové nastavení a upravené komponenty odpružení motocyklu přispívají k velmi dobré absorbci nárazů a tím i k lepší trakci. Další drobná vylepšení brzdových komponent zajišťují lepší dávkovatelnost a v součtu lepší ovladatelnost motocyklu.
Velmi lehký hliníkový rám a kyvná vidlice na bázi Kawasaki KX450, nabízí skvělou ovladatelnost a napomáhá tak k výborné trakci zadního kola.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové