Pro sezonu 2024 Vám představujeme zcela nový Eliminator 500 SE. Tento městský cruiser přináší do této oblíbené kategorie svěží vítr v podobě nadčasového vzhledu, nejmodernějších technologií a perfektní ovladatelnosti. To vše v designu, který odkazuje na tolik úspěšné Eliminatory z minulosti. Tento cruiser má za úkol otřást zaběhlými konvencemi svým elegantním vzhledem, nízkým pohodlným posezem, snadným ovládáním, zcela novým lehkým trubkovým rámem a novým výkonným dvouválcovým motorem odvozeným od sportovnějších modelů Kawasaki. Eliminator 500 SE má oproti základnímu modelu navíc jiné lakování (barva Metallic Matte Carbon Gray / Flat Ebony), krásné prošívané sedadlo se dvěma vzory kůže, stylový kryt předního světlometu a USB zásuvku umístěnou na pravém řídítku.
Kawasaki Eliminator 500 SE můžete řídit i s ř.p. skupiny A2!
Specifikace Kawasaki Eliminator 500 SE:Stylový kryt předního světlometu
Stylový kryt předního světlometu připomíná kryty starších modelů Eliminator a je seriově montovaný na variantě SE. Důmyslný způsob montáže pomáhá realizovat kompaktní design přední masky.Pohodlně umístěná USB zásuvka
Praktická zásuvka USB-C je namontována na pravém řídítku hned vedle přepínačů. Zásuvka má důmyslnou vodotěsnou konstrukci, která ji pomáhá chránit před nepříznivými povětrnostními vlivy.Kožené sedadlo se dvěma vzory
Sedadlo Eliminatoru 500 SE je potaženo kůží se dvěma odlišnými vzory a je oddělené prošíváním podél horního okraje.
Lehká, intuitivní a přirozená ovladatelnost
Geometrie podvozku, která odpovídá městským cruiserům s nízkým těžištěm, byla pečlivě vybalancována tak, aby bylo dosaženo snadné a přirozené ovladatelnosti. Lehce ovladatelný Eliminator 500 SE pomáhá jezdcům proplétat se městským provozem a přispívá k pohodové jízdě krajinou.Řadový dvouválcový motor s velkou silou už v nízkých otáčkách
Zcela nový dvouválcový motor Eliminatoru 500 SE poskytuje velký točivý moment již v nízkých otáčkách, což je ideální pro svižné předjíždění v hustém provozu. Ale ani při rychlé jízdě za městem Vás nenechá ve štychu a díly točivému charakteru bude i rychlá jízda příjemným zážitkem. Zároveń Vám tento charakter motoru dopřeje snadné ovládání při otáčení a jízdě krokem, ale také umožní pohodové vyjížďky krajinou. Při vysokých rychlostech pak oceníte velký výkon, chuť po otáčkách a jemnou odezvu na povely plynu.Přední 18” kolo / zadní 16” kolo
Kombinace dlouhého rozvoru s 18” předním a 16” zadním kolem pomáhá dosáhnout nízké polohy krku řízení a dlouhého, nízkého stylu cruiserů.
Digitální LCD panel s klasickým zobrazením otáčkoměru
Kompaktní, kulatý, plně digitální LCD přístrojový panel nabízí moderní nádech, který ale doplňuje autentický styl původních Eliminatorů. Dobře čitelné rozvržení zahrnuje klasický otáčkoměr, číslicový tachometr a ukazatel zařazeného rychlostního stupně - to vše jsou viditelné připomínky jízdního potenciálu nového Eliminatoru 500 SE. Konektivita se smartphony zase umožňuje jezdcům přístup k funkcím panelu přístrojů pro ještě lepší zážitek z jízdy na tomto motocyklu.Nízká provozní hmotnost motocyklu
I když je Eliminátor 500 SE rozměry dospělý motocykl, jeho nízkou provozní hmotnost umožňuje zcela nový podvozek. Příhradový rám typu Trellis, nízké těžiště, to vše přispívá k poholí jezdce a umožňuje vychutnat si relax při každé jízdě.Relaxační, vzpřímená jízdní pozice
Přirozená jízdní poloha s rukojeťmi řídítek umístěnými přesně tam, kde je Vaše paže přirozeně očekávají, se stupačkami umístěnými tak, aby Vaše nohy byly přirozeně umístěné, nabízí jezdci jistotu a přispívá ke snadnému ovládání na místě a pohodovým výletům i na delší vzdálenost.Nízko umístěná sedadla
Výška sedadla řidiče je u Eliminatoru 500 SE pouhých 735 mm, což je nejnižší hodnota ze všech silničních modelů Kawasaki o objemu 250 až 500 ccm, což je ideální pro jezdce menších postav. Vyšší a nižší ergonomická sedadla, které nabízíme jako příslušenství umožňují široké škále jezdců užít si Eliminator s maximálním jízdním pohodlím.
Design odkazující na původní Eliminator
Moderní LED zadní světlo a blinkry evokují designový styl původního, avšak ryze analogového Eliminatoru. Design zadní části je však zcela nový a originální. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi poukazuje na lehkost s jakou se tento motocykl ovládá.Přívětivý i pro jízdu ve dvou
Dostatek výkonu, pohodlné sedadlo jezdce i spolujezdce a ergonomická madla (dodávané jako příslušenství) usnadňují sdílení zážitků z jízdy na Eliminatoru se spolujezdci.Zcela nový, lehký trubkový rám Trellis
Příhradová konstrukce z vysoce pevné oceli je inspirovaná léty prověřeným rámem, který má Z400 & Ninja 400. Nový rám ale dosahuje nízké výšky sedadla Eliminatoru 500 SE při zachování výkonnostního potenciálu sportovnějších strojů."Horizontální design"
Dlouhý a nízký design, elegantní proporce a křivky navazují na původní Eliminatory. Tendo design je charakteristický nízkou a dlouhou palivovou nádrží a nízkou linií vedenou od krku řízení až po minimalistickou podsedlovku. Design tohoto motocyklu navazuje na filozofii cruiserů, ale posouvá ji zase o kousek dál k moderním strojům 21. století.Zdvojené zadní tlumiče
Kromě toho, že dvojité zadní tlumiče přispívají k jízdnímu komfortu a přirozené ovladatelnosti, připomínají styl původních ortodoxních motocyklů Kawasaki Eliminator.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové