Zcela nový dvouválcový motor Z500 o objemu 451 ccm poskytuje velký točivý moment již v nízkých otáčkách, což je ideální pro svižnou jízdu. Parádní akcelerace je možná i díky výkonu ve středních otáčkách, a když podržíte plyn, výkon ve vysokých otáčkách Vám umožní snadno dosáhnout závratných rychlostí. Ani při rychlé jízdě Vás nenechá motor nové Z500 ve štychu a díly točivému charakteru bude i rychlá jízda příjemným zážitkem. Při vysokých rychlostech pak oceníte velký výkon, chuť po otáčkách a jemnou odezvu na povely plynu. Zároveń Vám příjemný charakter motoru dopřeje snadné ovládání při otáčení, manévrování a jízdě krokem, ale také umožní pohodové vyjížďky krajinou. Díky silné akceleraci v celém rozsahu otáček je tento motor v kombinaci s lehkým podvozkem vhodný pro širokou škálu jízdních situací včetně každodenního ježdění.
Asistovaná, antihopingová spojka byla navržena na základě zpětné vazby od našeho závodního oddělení. Tato spojka využívá dvou typů vaček (pomocnou a prokluzovou) k přitláčení lamel k sobě, nebo naopak k jejich rozpojování. Během běžné jízdy jsou lamely přitlačovány pomocnou vačkou k sobě. Toto umožńuje snížit sílu přítlačných pružin spojky, což má za následek lehčí ovládání spojkové páčky. Při náhlém velkém brzdném účinku od motoru během podřazování, dochází k odlačení spojkového koše (pomocí prokluzové vačky) a tedy k rozpojení spojkových lamel. To zabraňuje zadnímu kolu v poskakování, případně i zablokování. Tato "závodní" funkce je zvláště užitečná při sportovní jízdě na okruhu, ale pomůže i méně zkušeným řidičům při nesprávném podřazení.
Celé šasi Z500 bylo navrženo tak, aby bylo uživatelsky co nejpříjemnější. Může se pochlubit předvídatelnou ovladatelností díky podvozku koncipovanému s ohledem na nízkou hmotnost, ovladatelnost a centralizaci hmot poskytuje vynikající pocit a vynikající odezvu pro širokou škálu jezdců. Snadná manipulace navíc usnadňuje manévrování při parkování.
Nový Z500 má ostrý, agresivní styl a zachovává si design ostatních motocyklů řady Z, aby vytvořil agresivní, agilní pouličně orientovaný vzhled. Jeho konstrukce odráží i jeho výkon a zároveň tvoří plynulý design, který obdivuje mnoho lidí po celém světě. Stejně jako ostatní modely řady Z, mu minimalistické designové prvky Sugomi dodávají siluetu okamžitě rozpoznatelnou jako supernaked od Kawasaki.
Síla motoru o objemu 451 ccm se rozprostírá v celém rozsahu otáček, aby jej jezdci mohli snadno používat bez ohledu na to, jaký druh ježdění provozují. Od pohodového dojíždění, až po jízdu na okruhu se silnou akcelerací z každé zatáčky. Motor se nechá snadno vytáčet do vysokých otáček a tak není problém ani dlouhá jízda po dálnici. Motor v novém Z500 vždy plní svůj úkol na maximum, bez ohledu na to, jak jej využíváte...
Poloplovoucí přední kotouč Z500 s průměrem 310 mm nabízí jistou brzdnou sílu v jakékoliv jízdní situaci a navíc jsou brzdy vybaveny přidanou jistotou v podobě moderního ABS systému.
Nový LCD přístrojový panel u standardních modelů Z500 i TFT displaj u modelů Z500 SE nabízí konektivitu s chytrými telefony, což umožňuje jezdcům propojit se se svými stroji a zobrazovat upozornění z telefonu na panelu přístrojů, a naopak v telefonu zobrazovat záznamy z jízd a upravovat nastavení funkcí motocyklu.
Uvolněný ergonomický trojúhelník (řídítka, sedačka, stupačky) pojme širokou škálu velikostí jezdců v mnoha jízdních situacích. Ve srovnání s některými jinými modely (jejichž poněkud extrémní jízdní poloha snižuje jízdní komfort), vyšší pozice řídítek a mírně předsazené stupačky umožňují jezdci perfektné ovládat motocykl a zároveň nabízí jezdcům maximální jízdní pohodlí.
Nový Z500 má ostrý, agresivní styl a zachovává si design ostatních motocyklů řady Z, aby vytvořil agresivní, agilní pouličně orientovaný vzhled. Jeho konstrukce odráží i jeho výkon a zároveň tvoří plynulý design, který obdivuje mnoho lidí po celém světě. Stejně jako ostatní modely řady Z, mu minimalistické designové prvky Sugomi dodávají siluetu okamžitě rozpoznatelnou jako supernaked od Kawasaki.
Ikdyž je výška sedadla řidiče pouhých 785 mm, úzký design sedadla i zadní části motorového prostoru a kapotáže, která jej obklopuje poskytuje jezdcům volnou linii, aby jejich nohy dosáhly bez problémů na zem. Plochý tvar sedadla nabízí dostatečné polstrování, aniž by byl obětován komfort sezení, což pomáhá jezdcům užít si jízdu na tomto motocyklu s naprostou jistotou...
Z500 má příhradový trubkový rám podobné konstrukce jako nekompromisní Ninja H2. Pokročilá analýza dynamické tuhosti Kawasaki byla použita k zajištění optimální tuhosti při nízké hmotnosti. Motor je pevně uložen v tomto rámu a využívá se jako namáhaný člen. Konstrukce rámu výrazně přispívá k nízké pohotovostní hmotnosti tohoto motocyklu.
Celé šasi Z500 bylo navrženo tak, aby bylo uživatelsky co nejpříjemnější. Může se pochlubit předvídatelnou ovladatelností díky podvozku koncipovanému s ohledem na nízkou hmotnost, ovladatelnost a centralizaci hmot poskytuje vynikající pocit a vynikající odezvu pro širokou škálu jezdců. Snadná manipulace navíc usnadňuje manévrování při parkování.
„Tvář“ nového Z500 je založena na nově navrženém trojitém světlometu, obklopeného ostře řezanou přední maskou, která mu dodává intenzivní a agresivní vzhled.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové