Moderní LED zadní světlo a blinkry evokují designový styl původního, avšak analogového Eliminatoru. Design zadní části je však zcela nový a originální. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi poukazuje na lehkost s jakou se tento motocykl ovládá.
Zcela nový dvouválcový motor Eliminatoru poskytuje velký točivý moment již v nízkých otáčkách, což je ideální pro svižné předjíždění v hustém provozu. Ale ani při rychlé jízdě za městem Vás nenechá ve štychu a díly točivému charakteru bude i rychlá jízda příjemným zážitkem. Zároveń Vám tento charakter motoru dopřeje snadné ovládání při otáčení a jízdě krokem, ale také umožní pohodové vyjížďky krajinou. Při vysokých rychlostech pak oceníte velký výkon, chuť po otáčkách a jemnou odezvu na povely plynu.
Dostatek výkonu, pohodlné sedadlo jezdce i spolujezdce a ergonomická madla (dodávané jako příslušenství) usnadňují sdílení zážitků z jízdy na Eliminatoru se spolujezdci.
Kromě toho, že dvojité zadní tlumiče přispívají k jízdnímu komfortu a přirozené ovladatelnosti, připomínají styl původních ortodoxních motocyklů Kawasaki Eliminator.
Geometrie podvozku, která odpovídá městským cruiserům s nízkým těžištěm, byla pečlivě vybalancována tak, aby bylo dosaženo snadné a přirozené ovladatelnosti. Lehce ovladatelný Eliminator 500 pomáhá jezdcům proplétat se městským provozem a přispívá k pohodové jízdě krajinou.
Kombinace dlouhého rozvoru s 18” předním a 16” zadním kolem pomáhá dosáhnout nízké polohy krku řízení a dlouhého, nízkého stylu cruiserů.
Kompaktní, kulatý, plně digitální LCD přístrojový panel nabízí moderní nádech, který ale doplňuje autentický styl původních Eliminatorů. Dobře čitelné rozvržení zahrnuje klasický otáčkoměr, číslicový tachometr a ukazatel zařazeného rychlostního stupně - to vše jsou viditelné připomínky jízdního potenciálu nového Eliminatoru 500. Konektivita se smartphony zase umožňuje jezdcům přístup k funkcím panelu přístrojů pro ještě lepší zážitek z jízdy na tomto motocyklu.
Praktická zásuvka USB-C je namontována na pravém řídítku hned vedle přepínačů. Zásuvka má důmyslnou vodotěsnou konstrukci, která ji pomáhá chránit před nepříznivými povětrnostními vlivy.
Ikdyž je Eliminátor 500 SE rozměry dospělý motocykl, jeho nízkou provozní hmotnost umožňuje zcela nový podvozek. Příhradový rám typu Trellis, nízké těžiště, to vše přispívá k poholí jezdce a umožňuje vychutnat si relax při každé jízdě.
Stylový kryt předního světlometu připomíná kryty starších modelů Eliminator a je seriově montovaný na variantě SE. Důmyslný způsob montáže pomáhá realizovat kompaktní design přední masky.
Příhradová konstrukce z vysoce pevné oceli je inspirovaná léty prověřeným rámem, kreý má Z400 & Ninja 400. Nový rám lae dosahuje nízké výšky sedadla Eliminatoru při zachování výkonnostního potenciálu sportovnějších strojů.
Dlouhý a nízký design, elegantní proporce a křivky navazují na původní Eliminatory. Tendo design je charakteristický nízkou a dlouhou palivovou nádrží a nízkou linií vedenou od krku řízení až po minimalistickou podsedlovku. Design tohoto motocyklu navazuje na filozofii cruiserů, ale posouvá ji zase o kousek dál k moderním strojům 21. století.
Přirozená jízdní poloha s rukojet´mi řídítek umístěnými přesně tam, kde je Vaše paže přirozeně očekávají, se stupačkami umístěnými tak, aby Vaše nohy byly přirozeně umístěné, nabízí jezdci jistotu a přispívá ke snadnému ovládání na místě a pohodovým výletům i na delší vzdálenost.
Výška sedadla řidiče je u Eliminatoru 735 mm, což je nejnižší hodnota ze všech silničních modelů Kawasaki o objemu 250 až 500 ccm, což je ideální pro jezdce menších postav. Vyšší a nižší ergonomická sedadla, které nabízíme jako příslušenství umožňují široké škále jezdců užít si Eliminator s maximálním jízdním pohodlím.
Sedadlo Eliminatoru 500 SE je potaženo kůží se dvěma odlišnými vzory a je oddělené prošíváním podél horního okraje.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové