KAWASAKI KX450F

Kawasaki KX450-F 2016 NEW

KAWASAKI KX 450f 2016

Galerie starších modelů KX250f ZDE

Výbava:

  • Faktory stiling
  • Nastavitelný stupačky
  • Velké brzdové kotouče
  • Inovovaný systém sání vzduchu zlepšuje odezvu motocyklu.
  • Minimalistické kapotáže, kompaktní sedadlo, nádrž a díky tomu je celý stroj užší než kdykoli dřív, to zajišťuje jednodušší ovládání a příjemnější jízdu
  • "launch control", který používají na svých strojích tovární jezdci. Pouhým stlačením tlačítka jezdec aktivovat speciální mapu navrženou s cílem zajistit nejlepší možný start.
  • Lehká nastavitelná řídící jednotka. Jezdec má k dispozici tři palivové mapy (plus čtvrtou pro režim Launch Control), z nichž každou lze přeprogramovat pomocí volitelné kalibrační sady KX FI.
  • Kalibrační sada KX FI v doplňkové výbavě, kterou používají i závodní týmy Kawasaki v Evropě i USA. Po připojení sady k řídící jednotce motocyklu lze nastavovat a měnit palivové mapy podle preferencí. Systém pro fungování nepotřebuje počítač ani napájení. Její součástí je sedm přednastavených palivových map.
  • Dech beroucí síla motoru- kapalinou chlazený 4-taktní jednoválec o objemu 449 cm3 se vstřikováním paliva poskytuje vysoký výkon v celém spektru otáček. Úpravy na sacím kanálu, nové ventily, válec a mnoho dalších změn umožnily, že motor má nyní vyšší výkon.
  • Úzký a lehký hliníkový rám je nyní užší a výrazně lehčí. Vyznačuje se vysokou tuhostí a přispívá tak k lepší ergonomii stroje. 
  • Nastavitelná řidítka- 25mm FWD, 15mm FWD, STD and 10mm BK
  • Přední vidlice- superodolný titanový povrch na vnější straně vnitřních trubek s samopremazávacím odolným povrchem vnitřní strany vnějších trubek snižuje tření a zlepšuje tlumení. Vše pro plynulý chod tlumičů a lepší pocit z jízdy.
  • SFF-Air TAC (Triple Air Chamber)-
    Závodní přední vidlice SFF-Air TAC má v levé trubici umístěny tlumení a v pravé pneumatické odpružení, sestávající ze tří komor se stlačeným vzduchem. Vidlice má nízkou hmotnost a díky minimálnímu tření a širokým možnostm nastavení, se přizpůsobí každé situaci.

bg_KX450F_1239.jpg

S tímto strojem až na pódium- nová KX450F 2016 vás nechá vyniknout díky naší dosud nejsilnější kombinaci motoru a šasi. Za ní však stojí jednoduchá KX filozofie: vyšší výkon s lepší ovladatelnost - pro ještě více vítězství!

Motor

  • Kapalinou chlazený 4-taktní 1-válec, 449 cm³
Vrtání x zdvih: 96.0 x 62.1 mm
Kompresní poměr: 12.5:1
Ventilový rozvod: DOHC, 4 ventil
Palivový systém: Vstřikování ø43 mm x 1 (Keihin)
Zapalování: Digitální
Startování: Nožní
Mazání: Olejová náplň

Rám

Typ rám: Perimeter, hliníkový
Uhel řízení / Stopa: 26.9° / 113 mm
Zdvih na předním kole: 314 mm
Zdvih na zadním kole: 315 mm
Přední pneumatika: 80/100-21 51M
Zadní pneumatika: 120/80-19 63M
Max. úhel natočení: 42° / 42°

Převodovka

pěti rychlostní
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 2.727 (60/22)
Převodový stupeň: 1st: 1.750 (28/16)
Převodový stupeň: 2nd: 1.412 (24/17)
Převodový stupeň: 3rd: 1.188 (19/16)
Převodový stupeň: 4th: 1.000 (19/19)
Převodový stupeň: 5th: 0.875 (21/24)
Celkový převod: 3.846 (50/13)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Brzdy

Přední: Průměr kotouče 270 mm, Dual-piston
Zadní: Průměr kotouče 240 mm, Singel-piston

Odpružení

Přední: Plně nastavitelná jednotka, trojkomorový systém, upside down vidlice, Ø 49 mm
Zadní: Plně nastavitelná jendotka Uni-Trak

Rozměry

Rozměry (DxŠxV): 2,180x820x1,275mm
  • Rozvor: 1,480mm       Světlá výška: 330mm
  • Objem nádrže: 6.2lt    Výška sedla: 955mm
Pohotovostní hmotnost: 108.7 kg
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX