KAWASAKI KLX 250

KAWASAKI KLX250 - 2016

Fotogalerie a příslušenství ZDE

KLX250 2016.jpg

Galerie předchozích modelů ZDE

O tom, že KLX 250 není enduro ,,jen jako,, vás přesvědčí náš zákazník - PODÍVEJTE ZDE !!!

Nerezový výfuk KLX250 je vybaveno výfukovým systémem vyrobeným z nerezové oceli. V tlumiči umístěný katalyzátor a systém sekundárního vzduchu zajišťují pohodové splnění normy Euro 3.
 
Pro maximální efektivitu spalování je KLX250 vybaveno vstřikováním s 10ti otvor. vstřikem, který dokáže rozprášit palivo v malých kapkách a tak zajistit optimální směs. Výsledkem je hladký chod motoru, hlavně v běžně používaných otáčkách.
 
Přední obrácená vidlice s vnitřní cartridgí (stálý tlumicí výkon bez provzdušnění oleje) nabízí nastavení komprese v 16 polohách a má lízátka podobná jako na motokrosových modelech KX chránící kluzáky před oťukáním a poškrábáním. Vynikající jízdní vlastnosti na silnici i při ostré jízdě v terénu podporuje uchycení zadního kola systémem Uni-Trak: centrála s plynovou náplní a vyrovnávací nádržkou nabízí plnou stavitelnost, tedy kompresi, odskok i předpětí pružiny. Vhodně zvolený poměr zadního přepákování i tlumení odskoku omezuje předozadní rozkývání stroje a přispívá k stabilitě při přímé jízdě a jistějšímu pocitu v zatáčkách.
 
Přístrojovou desku-tvoří velký a přehledný LCD displej, který zobrazuje údaje o rychlosti, času, najetých kilometrech a  graficky otáčky.Kontrolka vstřikování slouží i jako ukazatel rezervy v nádrži.
 
Ergonomie- Díky sedlu umístěnému níže, než u ostrých endur, pohodlně dosáhnete na zem. Vysoká řídítka činí pozici velmi pohodlnou, stupačky umístěné co nejblíže k těžišti zase přispívají k výbornému ovládání stroje na silnici i v terénu.
 
Dvojitý páteřový rám z hran. a kul. profilů je velice pevný a zároveň úzký a lehký. Úhel hlavy řízení 26,5° a krátký rozvor přispívají k velice rychlému zatáčení, zatímco pevnost rámu nedovolí žádné projevy nestability při rychlé jízdě rovně. Al. kyvná vidlice z D-profilů snižuje neodpružené hmoty. +
 
Přední světlomet s čirou optikou podporuje agresivní vzhled KLX a má vynikající výkon.

 

 

Polní cesty i silnice, ve městě i mimo něj s KLX250 je každá cesta pohoda. Univerzální motocykl se závodními kořeny ajedinečným vzhledem. Toto lehké endurko (homologo-vané  pro provoz na pozemních komunika-kacích) je určeno všem, kteří nejezdí jen po silnici. Za velice příjemnou cenu získáte stroj, který vás překvapí svým podvozkem a tím co v terénu zvládne.

  • Motor: kapalinou chlaz. jednoválec
  • Objem: 249 cm³
  • Max.power: 16 kW {22 PS} / 7,500ot
  • Max. kr. mom.: 20.5 Nm / 7,000 ot
  • Vrtání x zdvih: 72.0 x 61.2 mm
  • Kompresní poměr: 11.0:1
  • Ventilový rozvod: DOHC, 4 ventil
  • Palivový systém - vstřikování: φ34 mm x 1 (Keihin)
  • Zapalování: Digitální
  • Startování: Elektrický
  • Mazání: Olejová náplň
  • Převodovka: 6-ti rychlostní
  • Sekundární pohon: Řetězem
  • Převodový stupeň: 2.800 (84/30)
  • Převodový stupeň: 1st3.000 (30/10)
  • 2nd2.000 (30/15)
  • 3rd1.500 (27/18)
  • 4th1.250 (25/20)
  • 5th1.050 (21/20)
  • 6th0.952 (20/21)
  • Celkový převod: 3.000 (42/14)
  • Spojka: Vícelamelová v olejové lázni
  • Typ rám: Perimeter
  • Rake/Trail: 26.5˚ / 105 mm
  • Zdvih na předním kole: 255 mm
  • Zdvih na zadním kole: 230 mm
  • Přední pneumatika: 3.00-21 51P
  • Zadní pneumatika: 4.60-18 63P
  • Max. úhel natočení: 45˚ / 45˚
  • Přední odpružení: upside-down teleskopická vidlice Ø 43 mm
  • Zadní odpružení: Plně nastavitelná jednotka
  • Př. brzda: průměr kotouče 250 mm
  • Zadní brzda: pr. kotouče 240 mm
  • Rozměry (DxŠxV): 2,200 x 820 x 1,205 mm
  • Rozvor: 1,430 mm
  • Světlá výška: 285 mm
  • Výška sedla: 890 mm
  • Objem nádrže: 7.7 litrů
  • Curb Mass: 138 kg

 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX