KAWASAKI Z300

ukončená výroba - doprodej

Z300 - novinka 2016

Z300 green 2016.jpg

Z300 black 2016.jpg

 

Galerie starších modelů Z300

 

Svalnatý vzhled a kvalitní zpracování

Kompaktní přední kapotka s plexi štítkem je jedním z klíčových elementů agresivního designu Z300. Reflektor z modelu Z800 posiluje příslušnost k rodině Z.  

 

Agresivní Supernaked styling

Z300 zapadá do moderní řady Z. Design zaměřený na mohutný předek a minimalistickou záď. Světlomet v kompaktní masce, svalnatá atletická kapotáž a štíhlá záď dávají Z300 osobitou výraznou siluetu.  

 

Sportovní přístrojový panel

Sportovní přístrojový panel kombinuje rozměrný analogový otáčkoměr s multifunkčním LCD displejem. Oranžové LEDpodsvícení vypadá prostě cool!

 

 

 

 

Vykousané brzdové kotouče

Vykousané brzdové kotouče zajišťují silný účinek a skvělou dávkovatelnost brzd. Alternativně s ABS.  

 

Výfuk 2-1 s krátkou koncovkou

Svody i centrální část výfuku jsou optimalizova-né pro točivý moment v nízkých a středních ot. Krátká koncovka napomáhá lepšímu výkonu, snižuje hluk a nevadí ani při nejhlubších náklonech v zatáčkách.

 

 Antihoppingová spojka
Navržena dle požadavků závodního oddělení, Assist & Slipper spojka využívá dvou typů vaček ( asistenční a prokluzové ) k přitlačení lamel, nebo naopak k jejich rozpojení. Během běžné jízdy lamely přitlačovány k sobě. Toto umožńuje snížit sílu přítlačných pružin spojky, což má za následek lehčí ovládání spojkové páčky. Při náhlém velkém brzdném účinku motoru během podřazování, dochází k odlačení spojkového koše a tedy k rozpojení spojkových lamel. To zabrání zadní pneumatice poskakování, případně zablokování.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ABSAntihoppingová spojkaIndikator ekonomické jízdyDvojité klapky sání       

Je čas to rozbalit!                        

Z300 s designem inspirovaným většími sourozenci je stylový vstupní model do řady agresivních naháčů řady Z. Svalnatý vzhled dává tušit působivé výkony a zajišťuje pozornost, kdekoli se objeví. Přidejte ještě nadprůměrné zpracování a zjistíte, že Z300 stojí zcela mimo obyčejné nahaté motocykly
Motor: Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Objem: 296 cm3
Vrtání x zdvih: 62.0 x 49.0 mm
Kompresní poměr: 10.6:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 valves
Palivový systém: Fuel injection: ø32 mm x 2, with dual throttle valves
Zapalování: Digital       /  Startování: Electric
Mazání: Forced lubrication, wet sum
Typ rám: Tube diamond, steel
Uhel řízení / Stopa: 26o / 82 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 132 mm
Přední pneumatika: 110/70-17M/C 54S
Zadní pneumatika: 140/70-17M/C 66S
Max. úhel natočení: 35o / 35o
Max. výkon: 29.0 kW {39 PS} / 11,000 min
Max. kr. m.: 27.0N.m {2.8 kgf.m}/ 10000 ot
Převodovka: 6-speed, return
Převodový stupeň: 3.087 (71/23)
Převodový stupeň: 1st 2.714 (38/14)
Převodový stupeň: 2nd 1.789 (34/19)
Převodový stupeň: 3rd 1.409 (31/22)
Převodový stupeň: 4th 1.160 (29/25)
Převodový stupeň: 5th 1.000 (27/27)
Převodový stupeň: 6th 0.857 (24/28)
Sekundární pohon: Chain
Celkový převod: 3.000 (42/14)
Spojka: Wet multi-disc, manual
Přední brzda: Single ø290 mm petal disc. Caliper: Single balanced actuation dual-piston
Zadní brzda: Single ø220 mm petal disc. Caliper: Dual-pisto
Přední odpružení: ø37 mm telescopic fork
Zadní odpružení: Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and adjustable preload
Rozměry (DxŠxV): 2,015 x 750 x 1,025mm
Rozvor: 1,405 mm    /  Světlá výška: 145 mm
Objem nádrže: 17 lt.  /  Výška sedla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg /170 kg (ABS)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX