KAWASAKI NINJA ZX-10R

Kawasaki ZX-10R 2017

hi_17ZX1000S_40RWT1DRF2CG_C.jpg

hi_17ZX1000S_40RWT1DLS2CG_C.jpghi_17ZX1000S_40RWT1DRS2CG_C.jpg

---------------------------------------------------------------

Kawasaki ZX-10R KRT Replica

hi_17ZX1000S_40RGN1DRF2CG_C.jpg

hi_17ZX1000S_40RGN1DLS2CG_C.jpghi_17ZX1000S_40RGN1DRS2CG_C.jpg

---------------------------------------------------------------

 Galerie starších modelů ZDE

- S-KTRC: 5 stupňová kontrola trakce s gyroskopem Bosch IMU
- wheelie control pro maximální akceleraci s přizvednutým kolem
- elektronický plyn spolupracující s gyroskopem IMU a ECU
- 330mm brzdy Brembo M50 s asistentem při brzdění v zatáčce 
- přední vidlice z WSBK s externí nádobkou 
- kazetová převodovka
- KEBC: nastavitelné brzdění motorem
- KLCM: Launch Control – asistent při rozjezdu (3 módy)
- jednosměrný Quick Shifter (s racing jednotkou obousměrný)
- nastavitelný úhel řízení a kyvné vidlice (s racing příslušenstvím) 
- KIBS: adaptivní ABS (odpojitelné racing příslušenstvím)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hi_17MY_ZX-10r_ED.jpghi_17MY_ZX-10r_Shot_3.jpg

hi_17MY_ZX-10r_Shot_7b.jpghi_17MY_ZX-10r_Shot_10.jpg

 

TAK BLÍZKO! - Ninja ZX-10R ukazuje svůj závodní potenciál vynikajícími výsledky v mistrovství světa superbiků. Nová ZX-10R je zrozena z partnerství právě Kawasaki Racing Teamu a továrny Kawasaki. Je vyladěna mistry světa J. Reou a T. Sykesem. TAK BLÍZKO k motocyklu z WSBK ještě nikdy nebyla.

Motor

Motor: Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Objem: 998 cm3
Vrtání x zdvih: 76.0 x 55.0 mm
Kompresní poměr: 13.0:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 valves
Palivový systém: Fuel injection: ø47 mm x 4 with dual injection
Zapalování: Digital
Startování: Electric
Mazání: Forced lubrication, wet sump with oil cooler

Rám

Typ rám: Twin spar, cast aluminium
Uhel řízení / Stopa: 25o / 107 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 114 mm
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika: 190/55ZR17M/C (75W)
Max. úhel natočeení: 27o / 27o

Výkon

Maximální výkon: 147.1 kW {200 PS} / 13,000 min
Maximální kroutící moment: 113.5 N.m {11.6 kgf.m} / 11,500 min
Maximální výkon s RAM Air: 154.4 kW {210 PS} / 13,000 min
Fuel Consumption: 5,9 l/100 km
CO2 Emissions: 162 g/km

Převodovka

Převodovka: 6-speed, return
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 1.681 (79/47)
Převodový stupeň: 1st: 2.600 (39/15)
Převodový stupeň: 2nd: 2.214 (31/14)
Převodový stupeň: 3rd: 1.944 (35/18)
Převodový stupeň: 4th: 1.722 (31/18)
Převodový stupeň: 5th: 1.550 (31/20)
Převodový stupeň: 6th: 1.391 (32/23)
Spojka: Wet multi-disc, manual

Brzdy

Přední brzda: Dual semi-floating ø330 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, opposed 4-piston
Zadní brzda: Single ø220 mm disc. Caliper: Single-bore pin-slide, aluminium piston

Odpružení

Přední odpružení: ø43 mm inverted Balance Free Front Fork with external compression chamber, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Zadní odpružení: Horizontal Back-link with BFRC lite gascharged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring

Rozměry

Rozměry (D x Š x V): 2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozvor: 1,440 mm
Světlá výška: 145 mm
Objem nádrže: 17 litres
Výška sedla: 835 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

 

 

 

Menu

MOTO HAVRDA doporučuje:

Moto Havrda - prodej Kawasaki - Hradec Králové

MOTO HAVRDA - prodej a servis Kawasaki, Piaggio, Peugeot Scooters, internetový obchod, příslušenství, náhradní díly - vše pro Vaše moto !