KAWASAKI H2

H2 - 2017

H2 2016.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Limitovaná edice H2 Carbon

hi_17ZX1000X_201GY3SRF00D_C_001.jpg

hi_17ZX1000X_201GY3SFA00D_C_001.jpg

Horní kapotáž, vyrobená z vysoce tuhého, lehkého
CFRP (uhlíkovými vlákny vyztuženého polymeru), okamžitě odlišuje Ninja H2 Carbon od standardní Ninja H2. Podobnost s Ninja H2R, jen přispívá k pocitu technologické vyspělosti.

hi_17ZX1000X_201GY3FEG00D_C.jpg

Striktně limitovaná edice Ninja H2 Carbon má vlastnosti, kterým se jen málo, pokud vůbec nějaký motocykl vyrovnává. Vybaven zadním závěsem Öhlins, QuichShifterem a indikátory úhlu náklonu a faktem, že model Ninja H2 Carbon je omezen na 120 kusů na celém světě, dělá z tohoto motocyklu obzváště vzácného dravce.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX                                                

S kompresorem

Kompresor použitý v modelu Ninja H2 byl vyvinut inženýry z motocyklového oddělení Kawasaki ve spolupráci s ostatními společnostmi v rámci KHI Group přímo na míru tomuto motocyklu.                                      

Promyšlené chlazení

Pro zachování kompakt. rozměrů motoru byl vyvinut jednoduchý mazací systém, který poskytuje chladicí olej komponentům motoru, kompresoru i převodovce. 

Originální design ráfků

Lité hliníkové ráfky byly vyvinuty speciálně pro model Ninja H2.

Znak Kawasaki River Mark

Na použití znaku River Mark, vyhrazeného pouze pro modely s historickým významem, bylo potřeba speciální povolení.

Příhradový rám

Příhradový rám z ocelových trubek je elegantní a lehký, odpovídá výkonovým požadavkům pro okruhový motocykl

Rychlořazení KQS

Ninja H2 je prvním motocyklem Kawasaki, jenž je ve standardu vybaven rychlořazením.

Přístroje & ovladače

High-tech design přístrojového panelu vytváří dojem pilotování stíhacího letadla. Veškeré volby jízdního nastavení a zobrazení displeje probíhají pohodlně a bezpečně pomocí ovladačů na řídítkách. 

Odpružení

Přední vidlice je závodní KYB AOS-II, zde poprvé použitá na silničním motocyklu. Zadní plně nastavitelný tlumič KYB zajišťuje mimořádnou stabilitu.     

Galerie starších modelů H2

H2 - BUDOUCNOST SE STÁVÁ REALITOU

Kawasaki Ninja H2 je ztělesněním vášně značky Kawasaki pro vysoké výkony, touhy po technické dokonalosti a snahy o dosažení perfektní ovladatelnosti. S motorem přeplňovaným kompresorem, vyvinutým přímo v Kawasaki, potěší Ninja H2 skutečné fajnšmekry, kteří ocení zejména úchvatná konstruktérská řešení a doposud nepoznanou akceleraci. Built Beyond Belief - víc, než jste si kdy troufali pomyslet.

  • Motor: Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four, 998 cm3
Vrtání x zdvih: 76.0 x 55.0 mm
Kompresní poměr: 8.5:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 valves
Palivový systém: Fuel injection: ø50 mm x 4 with dual injection
Zapalování: Digital     /   Startování: Electric
Mazání: Forced lubrication, wet sump with oil cooler

Typ rám: Trellis, high-tensile steel, with Swingarm Mounting Plate

Uhel řízení / Stopa: 24.5o / 103 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 135 mm
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika: 200/55ZR17M/C (78W)
Max. úhel natočení: 27o / 27o

Max. výkon147.2 kW {200 PS} / 11,000 min

Max. kr. moment: 133.5 N.m {13.6 kgf.m} / 10,500 min

Max. výkon RAM Air: 154.5 kW {210 PS} / 11,000 min

Převodovka6-speed, return, dog-ring

Převodový stupeň: 1.551 (76/49)
Převodový stupeň: 1st 3.188 (51/16)
Převodový stupeň: 2nd 2.526 (48/19)
Převodový stupeň: 3rd 2.045 (45/22)
Převodový stupeň: 4th 1.727 (38/22)
Převodový stupeň: 5th 1.524 (32/21)
Převodový stupeň: 6th 1.348 (31/23)

Sekundární pohon: Řetěz

Celkový převod: 2.444 (44/18)
Spojka: Wet multi-disc, manual
Přední brzda: Dual semi-floating ø330 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Zadní brzda: Single ø250 mm disc. Caliper: Opposed 2-piston
Přední odpružení: ø43 mm inverted fork with rebound and compression damping, spring preload adjustability and top-out springs
Zadní odpružení: New Uni-Trak with gas-charged shock, piggyback reservoir, dual-range (high/low-speed) compression damping, rebound damping and preload adjustability, and top-out spring
Rozměry (D x Š x V): 2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozvor: 1,455 mm           /  Světlá výška: 130 mm
Objem nádrže: 17 litres    /  Výška sedla: 825 mm
Pohotovostní hmotnost: 238 kg
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
KIBSDual InjectorsIndikator ekonomické jízdy

 

Menu

MOTO HAVRDA doporučuje:

Moto Havrda - prodej Kawasaki - Hradec Králové

MOTO HAVRDA - prodej a servis Kawasaki, Piaggio, Peugeot Scooters, internetový obchod, příslušenství, náhradní díly - vše pro Vaše moto !