Nové modely KAWASAKI 2018

Kawasaki NINJA H2 SX 2018 NEW

hi_18ZX1002A_40RGY1DRF3CG_A.jpg

hi_18ZX1002A_40RGY1DLS3CG_A.jpghi_18ZX1002A_40RGY1DRS3CG_A.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kawasaki NINJA H2 SX SE 2018 NEW

hi_18ZX1002B_40RGN1DRF3CG_A.jpg

hi_18ZX1002B_40RGN1DLS3CG_A.jpghi_18ZX1002B_40RGN1DRS3CG_A.jpg

 

Zapomeňte na vše, co jste kdy slyšeli o motocyklech kategorie Sport Tourer. Představuje Vám nejnovější technologie společnosti Kawasaki. Představuje Vám Ninja H2 SX - nový rozměr sportovního cestování. Ať už jedete po dálnici nebo přes horské průsmyky H2 SX polyká kilometry s neuvěřitelnou lehkostí. Ninja H2 SX je poháněn výkonným přeplňovaným motorem s kompresorem a přitom spotřebou pod 6l. SUPERCHARGE YOUR JOURNEY.

  • Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
  • Zdvihový objem: 998 cm³
  • Vrtání x zdvih: 76 x 55 mm
  • Kompresní poměr: 11.2:1
  • Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
  • Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 50 mm x 4 s duálním vstřikováním
  • Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem
Maximální výkon: 147,1 kW {200 PS} / 11.000 min
Maximální točivý moment: 137,3 N•m {14 kgf•m} / 9.500 min
Spotřeba paliva: 5,7 l/100 km
CO2 emise: 139 g/km
  • Primární převodový poměr: 1.480 (74/50)
  • Převodový stupeň 1.: 3.077 (40/13)
  • Převodový stupeň 2.: 2.471 (42/17)
  • Převodový stupeň 3.: 2.045 (45/22)
  • Převodový stupeň 4.: 1.727 (38/22)
  • Převodový stupeň 5.: 1.524 (32/21)
  • Převodový stupeň 6.: 1.348 (31/23)
  • Spojka: Mokrá lamela, manuální
  • Brzdy, přední: 2x plovoucí kotouče 330 mm. Čtyřpístkový radiální třmen, monoblok Brembo M50.
    Brzda, zadní: 250 mm kotouč. Třmen: Brembo 2 pístkový
    Odpružení, přední: 43 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, komprese a předpětím pružiny
    Odpružení, zadní: Uni-Trak, Öhlins TTX36 plněný plynem s odd.nádobkou se zásobníkem, plně nastavitelný
    Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici
    Stopa: 103 mm
    Zdvih předního kola: 120 mm
    Zdvih zadního kola: 139 mm
    Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
    Pneumatika, zadní: 190/55ZR17M/C (75W)
    D x Š x V: 2.135 x 775 x 1.205 mm
    Rozvor: 1.480 mm
    Světlá výška: 130 mm
    Objem palivové nádrže: 19 litrů
    Výška sedadla: 835 mm
    Pohotovostní hmotnost: Tbc

Z 900RS CAFE - novinka 2018

hi_18ZR900E_101GN1DRF1CG_A.jpg

hi_18ZR900E_101GN1DLS1CG_A.jpghi_18ZR900E_101GN1DRS1CG_A.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

hi_18ZR900E_101GN1DFA1CG_A.jpghi_18ZR900E_101GN1DBA1CG_A.jpg

hi_18ZR900E_101GN1DLB1CG_A.jpg

hi_18MY_Z900RS_Angle_Cafe_10a.jpghi_18MY_Z900RS_Angle_Cafe_15-2.jpg

 

 

 

 

 

Kawasaki nabízí tradici, hodnoty minulosti a své dědictví spolu s duchem legendy Z1 ze sedmdesátých let. "King of Cool" Z1 se nyní zjevuje ve skutečně  autentickém motocyklu Z900RS CAFE. Motocykl plný nejnovějších technologií, který svým vzhledem navazuje na éru klasických caferacerů.

Motor: Čtyřdobý, kapalinou chlazený 4-válec
Objem: 948 cm3
Vrtání x zdvih: 73.4 x 56.0 mm
Kompresní poměr: 10.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 4 ventily
Palivový systém: Vstřikování 4x ø36 mm
Zapalování: Digital       /  Startování: Electric
Mazání: Tlakové s mokrou skříní
Typ rám: Tubular diamond
Uhel řízení / Stopa: 25o / 98 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 140 mm
Přední pneumatika: 100/70-17M/C 58W
Zadní pneumatika: 180/55-17M/C 73W
Max. úhel natočení: 35o / 35o
Maximální výkon: 82 kW {111 PS} / 8,500 rpm
Maximální kroutící moment: 98.5 N.m {10,0 kgf.m} / 6,500 rpm
Převodovka: 6-speed, return
Převodový stupeň: 1.627 (83/51)
Převodový stupeň: 1st 2.917 (35/12)
Převodový stupeň: 2nd 2.059 (35/17)
Převodový stupeň: 3rd 1.650 (33/20)
Převodový stupeň: 4th 1.409 (31/22)
Převodový stupeň: 5th 1.222 (33/27)
Převodový stupeň: 6th 0.967 (29/30)
Sekundární pohon: Řetěz
Celkový převod: 2.800 (42/15)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni, manuální ovládání, asistovaná
Přední brzda: Kotouč Ø 267 mm
Zadní brzda: Kotouč Ø 216 mm
Přední odpružení: Teleskopická vidlice Ø .. mm
Zadní odpružení: Horizontal Back-link SWG. ARM
Rozměry (D x Š x V): 2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozvor: 1,470 mm         /  Světlá výška: 130 mm
Objem nádrže: 17 litres  /  Výška sedla: 835 mm
Pohotovostní hmotnost: 215 kg
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ABSantihopp.png
ECO.pngdvojité klapky.png
KTRC.jpg

Z 900RS - novinka 2018

hi_18ZR900C_40RBN1DRF00D_A.jpg

hi_18ZR900C_40RBN1DLS00D_A.jpghi_18ZR900C_40RBN1DRS00D_A.jpg

hi_18ZR900C_40RBK2DRF2CG_A.jpg

hi_18ZR900C_40RBK2DLS2CG_A.jpghi_18ZR900C_40RBK2DRS2CG_A.jpg

hi_18ZR900C_40RGN1DRF2CG_A.jpg

hi_18ZR900C_40RGN1DLS2CG_A.jpghi_18ZR900C_40RGN1DRS2CG_A.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

hi_18ZR900C_40RBN1DFA00D_A.jpghi_18ZR900C_40RBN1DBA00D_A.jpg

hi_18ZR900C_40RBN1DTA00D_A.jpghi_18ZR900C_40RBN1FAC00D_A.jpg

hi_18ZR900C_40RBN1FEGA00D_A.jpghi_18ZR900C_40RBN1FMC00D_A.jpghi_18ZR900C_40RBN1FIC00D_A.jpghi_18ZR900C_40RBN1FMI00D_A.jpg

 

Nejnovější technologie a klasický vzhled odkazující na Z900 z roku 1973
Nová Kawasaki Z900RS - i retro může být dokonalé.         

Motor: Čtyřdobý, kapalinou chlazený 4-válec
Objem: 948 cm3
Vrtání x zdvih: 73.4 x 56.0 mm
Kompresní poměr: 10.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 4 ventily
Palivový systém: Vstřikování 4x ø36 mm
Zapalování: Digital       /  Startování: Electric
Mazání: Tlakové s mokrou skříní
Typ rám: Tubular diamond
Uhel řízení / Stopa: 25o / 98 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 140 mm
Přední pneumatika: 100/70-17M/C 58W
Zadní pneumatika: 180/55-17M/C 73W
Max. úhel natočení: 35o / 35o
Maximální výkon: 82 kW {111 PS} / 8,500 rpm
Maximální kroutící moment: 98.5 N.m {10,0 kgf.m} / 6,500 rpm
Převodovka: 6-speed, return
Převodový stupeň: 1.627 (83/51)
Převodový stupeň: 1st 2.917 (35/12)
Převodový stupeň: 2nd 2.059 (35/17)
Převodový stupeň: 3rd 1.650 (33/20)
Převodový stupeň: 4th 1.409 (31/22)
Převodový stupeň: 5th 1.222 (33/27)
Převodový stupeň: 6th 0.967 (29/30)
Sekundární pohon: Řetěz
Celkový převod: 2.800 (42/15)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni, manuální ovládání, asistovaná
Přední brzda: Kotouč Ø 267 mm
Zadní brzda: Kotouč Ø 216 mm
Přední odpružení: Teleskopická vidlice Ø .. mm
Zadní odpružení: Horizontal Back-link SWG. ARM
Rozměry (D x Š x V): 2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozvor: 1,470 mm         /  Světlá výška: 130 mm
Objem nádrže: 17 litres  /  Výška sedla: 835 mm
Pohotovostní hmotnost: 215 kg
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ABSantihopp.png
ECO.pngdvojité klapky.png
KTRC.jpg

Kawasaki Z900 2018 NEW 35/70kW

ZR900DJF_GN2.jpgZR900DJF_BK3.jpgZR900DJF_GY1.jpgZR900DJF_RD1.jpg

 

 

 

 

Schránka 01.jpgZ900 jenejúspěšnější motocykl Kawasaki posledních let a stal se etalonem kategorie litrových naháčů. Díky své velmi nízké váze, úžasné ovladatelnosti je skvěle použitelný i pro začínající jezdce. Ti ale potřebují motocykl s nižším výkonem. Nyní je to možné. Z900 si můžete objednat ve verzi se 70kW tu je možné zdarma omezit na 35kW tak, aby vyhovovala i majitelům řidičského oprávnění A2

Motor

  • Kapalinou chlazený, 4-stroke, řadový 4-válec
  • Objem: 948 cm3
  • Vrtání x zdvih: 73,4 x 56 mm
  • Kompresní poměr: 11.8:1
  • Ventilový rozvod: DOHC, 4 x 4 valves
  • Palivový systém: Fuel injection: φ36 mm x 4
  • Zapalování: Digitsl
  • Startování: Electrický starter
  • Mazání: tlakové olejem

Rám

Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 103 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 140 mm
Pneu: 120/70-17 M/C 58W / 180/55-17 M/C 73W

Výkon

  • Max: 70 kW {95 PS} / 8,500 min-
  • Alternativně lze omezit na 35kW pro A2
  • Max. kr. moment: 91.2 N.m {9.6 kgf.m} / 6,500

Převodovka

  • 6-ti rychlostní
  • Sekundární pohon: utěsněný řetěz
  • Primární převod. stupeň: 1.627 (83/51)

Brzdy

  • Přední: 2x φ300 mm petal disc. Caliper: 4-piston
  • Zadní: Single φ250 mm petal disc. Caliper: Dual-piston

Odpružení

Přední: 41 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, útlumem a předpětím pružiny
Zadní: Horizontální Back-link, s možností nastavení předpětí pružiny a odskoku
Rozměry (D x Š x V): 2.065 x 825 x 1.065 mm
  • Rozvor: 1.450mm     Světlá výška: 130mm
  • Objem nádrže: 17 lt.  Výška sedla: 795mm
Pohotovostní hmotnost: 210 kg

Barvy

* Candy Lime Green / Metallic Flat Spark Black
* Pearl Mystic Gray / Metallic Flat Spark Black 
* Flay Ebony / Metallic Spark Black
* Candy Persimmon Red / Metallic Spark Black

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Spotřeba paliva5,5 l/100 kmCO2

 

KAWASAKI NINJA 400   novinka - 2018

hi_18EX400G_242BK2DRF3CG_A.jpg

hi_18EX400G_242BK2DLS3CG_A.jpghi_18EX400G_242BK2DRS3CG_A.jpg

----------------------------------------------

Ninja 400 KRT novinka - 2018

Dravost v pohybu

Již třicet let vyrábí KAWASAKI bezkonkurenční supersporty jménem Ninja. Jsou to fantastické supersporty vhodné na trat i na silnici. Množstvím vítězství v mistrovství světa WSBK, WSS, World Endurance se modely Ninja staly synonymy supersportů a Ninja se stala definicí celé kategorie. 

hi_18EX400G_242GN2DRF3CG_A.jpg

hi_18EX400G_242GN2DLS3CG_A.jpghi_18EX400G_242GN2DRS3CG_A.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

hi_18EX400G_242GN2SFAA3CG_A_001.jpghi_18EX400J_540GN2FCWB3CG_A.jpg

hi_18EX400G_242GN2FMEB3CG_A.jpghi_18EX400G_242GN2FMEA3CG_A.jpg

hi_18EX400G_201GN2ARFB00D_A_001.jpghi_18EX400G_201GN2AFAA00D_A.jpg

hi_18EX400G_201GN2ALFH00D_A.jpghi_18EX400G_201GN2ALFA00D_A.jpg

 

Kawasaki hrdě představuje novou sportovní NINJU 400.  Nabízí moderní a sportovní vzhled v ostrém Ninjském stylu, silnější motor, lehký a předvídatelný podvozek pro sportovní i pro pohodovou zábavnou jízdu.
Tato dualita - schopnost nabídnout vzrušení a lehkost jízdy. Ve své třídě nejvýkonnější, nejmodernější, nejrychlejší, nejovladatelnější to je nová NINJA 400

Motor: kapalinou chlazený řadový dvouválec 399ccm

Max.power : 33.4 kW {45PS} / 10 000 ot

Max.kr. mom.: 38.0 N.m {3.9 kgf.m} / 8 000

Vrtání x zdvih : 70.0 x 51.8 mm

Kompresní poměr: 11.5:1      

Ventilový rozvod : DOHC, 8 ventil

Palivový systém : vstřik.ø32 mm x 2

Zapalování : Digitální 

Startování : el. starter

Mazání : Olejová náplň

Převodovka : 6-ti rychlostní man.

1st:   2.929 (41/14)
2nd:  2.056 (37/18)
3rd:   1.619 (34/21)
4th:   1.333 (32/24)
5th:   1.154 (30/26)
6th:   1.037 (28/27)

Primární převod : 2.219 (71/32)

Sekundární pohon : Řetěz

Celkový převod : 2.929 (41/14)  

Spojka : Manuální

Typ rám : Trellis, high-tensile steel  

Rake/Trail : 24,7° / 92 mm 

Zdvih na kole : př. 120 /zad. 130mm

Pneu.: Př. 110/70-17 54H / zadní 150/60-17 66H   

Max. úhel natočení : 35° / 35°  

Odpružení : př. teleskop. vidlice ø41 mm / zadní nastavitelná jednotka Uni-Trak

Brzdy : kotoučové - průměr př. 310 / zad.220mm

Rozměry (D x Š x V): 1,990x710x1,120 mm

Rozvor: 1370mm                                        

Světlá výška : 140 mm

Výška sedla : 785 mm

Objem nádrže : 14 litr     

Curb Mass : 168 kg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Assist & Slipper ClutchEconomical Riding Indicator
A2_license.pngABS.png
 
 
 
 
 

 

Nenašli jste, co jste hledali? Zkuste náš motobazar nebo motosklad!

>>> Zpět na Kawasaki