Nové modely KAWASAKI 2017

Kawasaki ZX-10RR 

ZX1000RRZX1000RRZX1000RR

hi_17ZX1000Z_201BK1DFA00D_C.jpghi_17ZX1000Z_201BK1DBA00D_C.jpg 

hi_17ZX1000Z_201BK1DTA00D_C_001.jpg
hi_17MY_ZX-10RR_Shot_8.jpg

 

----------------------------------------------------------
* Pozměněna hlava hi_17ZX1000Z_CG_Cylinder_head_001.jpgválců

 

 

 

hi_ZX1000Z_17_tappet.jpg*Zdvihátka jsou na základě zkušeností, získaných v WSBK, navrženy s vrstvou oxidu diamantu, pro snížení mechanické ztráty a vyšší výkon pro motoru

 

hi_17ZX1000Z_CG_Crankcase.jpg

* Kliková skříň vyztužená, pro vyšší pevnost  a odolnost. 

 

 

 

hi_ZX1000Z_17_wheel01.jpg* 7-paprsková kola z kovaného hliníku vyvinuty společně s MARCHESINI přispívají k snadnějšímu ovládání, zejména při změně směru. Nabízejí  vysokou pevnost a výrazně sníženou setrvačnost. Obrobené plochy přispívá ke vzniku vysoce kvalitní. (Tyto MARCHESINI kola mohou být rovněž použita na Ninja ZX-10R 

hi_17ZX1000Z_201BK1FSA00D_C.jpg* Optimalizované nastavení odpružení
zajištuje optimální vlastnosti pro závodní jízdu. Nastavení odpružení doplňují nové pneumatiky Pirelli.  (těchto změn bylo dosaženo úpravou původní výchozí hodnoty - svědčí o vysoké výkonnosti Showa Balance Free přední vidlice a BFRC Lite zadního tlumiče - tyto změny mohou být provedeny také v Ninja ZX-10R ve standardní verzi)

hi_17ZX1000Z_201BK1FEGC00D_C.jpg* Aktualizovaný systém KQS umožňuje bez spojky řazení nahoru i dolů (Standardní ZX-10R může bez spojky řadit jen s závodním nastavením řídící jednotky.). KQS byl navržen pro efektivní, sportovní jízdu a může být použit i v provozu při otáčkách vyšších než 2500

hi_17ZX1000Z_201BK1FSE00D_C.jpgJednotný povrch sedáku. 

Absence  stupaček a sedla spolujezdce = úsporu hmotnosti přibližně 1 kg

 

 

hi_17ZX1000Z_201BK1FEGB00D_C.jpg

  • * Vyryté RR na krytu čidla dělá ZX-10RR nezaměnitelnou.

 

 

 

 

 

 

hi_ZX1000Z_17_key.jpg

  • * Klíč zapalování zdobí "RR", loga a tak dostává zvláštní nádech.

 

 

hi_ZX1000Z_17_camshafts.jpg* High-lift vačky a ventilové pružiny nabízejí vyšší výkon ve vysokých otáčkách.

 

Pro ty co chtějí opravdový superbike! 2017 NEW

Ninja ZX-10RR 2017 ukazuje svůj závodní potenciál vynikajícími výsledky v mistrovství světa superbiků. Nová ZX-10RR vylepšena z vynikající ZX-10R. ZX-10RR je zrozena z partnerství Kawasaki Racing Teamu a továrny Kawasaki. ZX-10RR  je navržen tak, aby jste s ní mohl vyhrát závod na národní úrovni a nemusel použt žádné další zbytečné zařízení sloužící k dosažení rychlejšího času. Stroj je také vhodný pro použití na silnici. Testovací jezdec Kawasaki dosáhl s Ninja ZX-10RR na okruhu Kawasaki Autopolis o 1 až 2 sekundy rychlejší časy než u standardní verze.

ZMĚNY v porovnání se standardní ZX-10R:
Závodní motor má četné změny pro zlepšení výkonu a zvýšenou spolehlivost, toho bylo dosaženo díky zpětné vazbě od závodníků mistrovství světa superbiků.

- S-KTRC: 5 stupňová kontrola trakce s gyroskopem Bosch IMU

- wheelie control pro maximální akceleraci s přizvednutým kolem

elektronický plyn spolupracující s gyroskopem IMU a ECU

- 330mm brzdy Brembo M50 s asistentem při brzdění v zatáčce

- přední vidlice z WSBK s externí nádobkou

- kazetová převodovka

- KEBC: nastavitelné brzdění motorem

- KLCM: Launch Control – asistent při rozjezdu (3 módy)

- Quick Shifter

- nastavitelný úhel řízení a kyvné vidlice

- KIBS: adaptivní ABS 

Barva- Flat Ebony (černá) (KRT Winter test Edition)

Motor

Kapalinou chlazený, 4-stroke In-Line Four, 998 cm3
Vrtání x zdvih: 76.0 x 55.0 mm
Kompresní poměr: 13.0:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 valves
Palivový systém: Fuel injection: ø47 mm x 4 with dual injection
Zapalování: Digital
Startování: Electric
Mazání: Forced lubrication, wet sump with oil cooler

Rám

Typ rám: Twin spar, cast aluminium
Uhel řízení / Stopa: 25o / 107 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 114 mm
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika: 190/55ZR17M/C (75W)
Max. úhel natočeení: 27o / 27o

Výkon

Maximální výkon: 147.1 kW {200 PS} / 13,000 min
Max. kr. mom.: 113.5 N.m {11.6 kgf.m} / 11,500 min
Max. výkon s RAM Air: 154.4 kW {210 PS}/ 13000 min
Fuel Consumption: ... l/100 km
CO2 Emissions: ... g/km

Převodovka

Převodovka: 6-speed, return
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 1.681 (79/47)
Převodový stupeň: 1st: 2.600 (39/15)
Převodový stupeň: 2nd: 2.214 (31/14)
Převodový stupeň: 3rd: 1.944 (35/18)
Převodový stupeň: 4th: 1.722 (31/18)
Převodový stupeň: 5th: 1.550 (31/20)
Převodový stupeň: 6th: 1.391 (32/23)
Spojka: Wet multi-disc, manual

Brzdy

Přední: Dual semi-floating ø330 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, opposed 4-piston, BREMBO M50
Zadní: Single ø220 mm disc. Caliper: Single-bore pin-slide, aluminium piston

Odpružení

Přední: ø43 mm inverted Balance Free Front Fork with external compression chamber, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Zadní: Horizontal Back-link with BFRC lite gascharged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring

Rozměry

Rozměry (D x Š x V): ,...... x ... x ..... mm
  • Rozvor: .......mm     Světlá výška: ...mm
  • Objem nádrže: 17lt.  Výška sedla: ...mm
Pohotovostní hmotnost: ... kg

Kawasaki Z900 2017 NEW

hi_17ZR900B_44SGN1DRF00D_C.jpg

hi_17ZR900B_44SGN1DLS00D_C.jpghi_17ZR900B_44SGN1DRS00D_C.jpg

hi_Z900_GRY.jpg

hi_17ZR900B_44SGY1DLS00D_C.jpghi_17ZR900B_44SGY1DRS00D_C.jpg

hi_17ZR900B_44SBK2DRF00D_C.jpghi_17ZR900B_44SBK2DLS00D_C.jpghi_17ZR900B_44SBK2DRS00D_C.jpg

hi_17MY_Z900_Shot_Akra1.jpghi_17MY_Z900_Shot13.jpg

hi_17ZR900B_44SGY1FMEA00D_C.jpghi_17ZR900B_44SGY1FCW00D_C.jpg

Z900 znovuzrození. Ostrý ikonický Supernaked zaměřený na jezdce s excelentním poměrem výkonu a ovladatelnosti. Trubkový Trellis rám obsahuje řadový čtyřválec. Design a jízdní možnosti odráží surovost, kterou mohou zažít jen jezdci "Z" modelů. Kawasaki Z900, rafinovaně surová. Stačí jeden pohled a zamilujete se .....

Motor

  • Kapalinou chlazený, 4-stroke, řadový 4-válec
  • Objem: 948 cm3
  • Vrtání x zdvih: 73,4 x 56 mm
  • Kompresní poměr: ...:1
  • Ventilový rozvod: DOHC, 4 valves
  • Palivový systém: Fuel injection: φ36 mm x 4
  • Zapalování: Digitsl
  • Startování: Electrický starter
  • Mazání: tlakové olejem

Rám

...
Uhel řízení / Stopa: mm
Zdvih na předním kole: ... mm
Zdvih na zadním kole: .... mm
Pneu: 120/70-17 M/C .../ 1.0/..-17 M/C ...
Max. úhel náklonu: ...o / ...o

Výkon

  • Max: 92,2 kW {125,4 PS} / ...,000 min-
  • Max. kr. moment: ... N.m {... kgf.m} / .,000

Převodovka

  • 6-ti rychlostní
  • Sekundární pohon: Řetěz ...
  • Převodový stupeň: ......

Brzdy

  • Přední: 2x φ300 mm petal disc. Caliper: 4-piston
  • Zadní: Single φ250 mm petal disc. Caliper: Dual-piston

Odpružení

Přední: φ41 mm telescopic fork
Zadní: 
Rozměry (D x Š x V): ..... x ... x ..... mm
  • Rozvor: ..... mm     Světlá výška: ...mm
  • Objem nádrže: .. lt.  Výška sedla: ...mm
Pohotovostní hmotnost: 210,5 kg

Barvy

* Pearl Mystic Gray / Metallic Flat Spark Black
* Candy Lime Green / Metallic Spark Black
* Metallic Flat Spark Black / Metallic Spark Black
* Candy Plasma Blue / Metallic Graphite Gray (Special Edition)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kawasaki Z650 2017 NEW

hi_Z650_WHT.jpg

hi_17ER650H_44SWT1DLS00D_C.jpghi_17ER650H_44SWT1DRS00D_C.jpg

hi_17ER650H_44SBK2DRF2CG_C.jpg

hi_17ER650H_44SBK2DLS2CG_C.jpghi_17ER650H_44SBK2DRS2CG_C.jpg

hi_17ER650H_44SSL1DRF2CG_C.jpg

hi_17ER650H_44SSL1DLS2CG_C.jpghi_17ER650H_44SSL1DRS2CG_C.jpg

hi_17ER650H_44SWT1DFA00D_C.jpghi_17ER650H_44SWT1DBA0D_C.jpg

hi_17ER650H_44SWT1FHAA00D_C.jpghi_17ER650H_44SWT1FMEA00D_C.jpg

hi_17ER650H_44SWT1FHL00D_C.jpghi_17ER650H_44SWT1FTL00D_C.jpg

 

Z650 se vrací - Nnejnovější přírůstek do řady Z Supernaked Kawasaki. Je vybaven paralelním motorem 650cc se silným točivým momentem v širokém rozsahu a zcela novým lehkým podvozkem s vynikající zpětnou vazbou. Nabízí ideální kombinaci sportovní výkonnosti a každodenní univerzálnosti a jistě uspokojí každého začínajícího i zkušenější jezdce. LED koncové světlo svítí "Z", což přispívá ke sportovnímu image a silné Z identity

Motor

Kapalinou chlazený řadový dvou-válec, 649 cm3
Vrtání x zdvih: 83.0 x 60.0 mm
Kompresní poměr: 10.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 2 x 4 ventily
Palivový systém: Fuel injection: φ36 mm x 2 with dual throttle valves
Zapalování: Digitální
Startování: Elektrické
Mazání: Olejová náplň

Rám

Typ rám: Příhradový, vysokopevnostní ocel

Uhel řízení / Stopa: ..°/ .. mm

  • Zdvih na předním kole: ... mm
  • Zdvih na zadním kole: ... mm
  • Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W)
  • Zadní pneumatika: 160/60ZR17M/C (69W)
Max. úhel natočení: ..°/ ..°

Výkon

Maximální výkon: 50,2 kW {68 PS}/ 8 000 ot.
Max. kr. m.: 65,7 Nm {.... kgf•m}/ ..00 ot.

Spotřeba : 4,3l / 100km (103g CO2/km)

Převodovka

Převodovka: 6-ti rychlostní
Sekundární pohon: Řetězem
Celkový převod: 3,067 (46/15)
Převodový stupeň: 2,095 (88/42)
Převodový stupeň: 1st: 2.438 (39/16)
Převodový stupeň: 2nd: 1.714 (36/21)
Převodový stupeň: 3rd: 1,333 (32/24)
Převodový stupeň: 4th: 1,111 (30/27)
Převodový stupeň: 5th: 0,966 (28/29)
Převodový stupeň: 6th: 0,852 (23/27)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Brzdy

Přední: 4-pístový radiální třmen, průměr kotouče 300 mm, 
Zadní: průměr kotouče 220 mm,

Odpružení

Přední: 41 mm teleskopická vidlice 125mm

Zadní: Horizontální Back-link, plněný vzduchem s možností nastavení předpětí 130mm

Rozměry

Rozměry (DxŠxV): 2 055 x 775 x 1 080 mm

Rozvor: ...mm            Světlá výška: ...mm

Objem nádrže: 15 lt.  Výška sedla: 790mm

Pohotovostní hmotnost: 187 kg (bez příslušenství)
BARVY)
* Pearl Flat Stardust White / Metallic Black Spark
* Candy Lime Green / Metallic Black Spark
* Metallic Flat Spark Black / Metallic Black Spark
* Metallic Raw Titanium / Metallic Black Spark

Kawasaki Ninja 650 2017 NEW

hi_17EX650K_44SGN1DRF00D_C.jpg

hi_17EX650K_44SGN1DLS00D_C.jpghi_17EX650K_44SGN1DRS00D_C.jpg

hi_17EX650K_44SBK1DRF2CG_C.jpg

hi_17EX650K_44SBK1DLS3CG_C.jpghi_17EX650K_44SBK1DRS2CG_C.jpg

hi_17EX650K_44SOG1DRF2CG_C.jpg

hi_17EX650K_44SOG1DLS3CG_C.jpghi_17EX650K_44SOG1DRS2CG_C.jpg

hi_17_EX650KHF_BK1_05279.jpghi_17_EX650KHF_BK1_07832.jpg

hi_17EX650K_44SGN1FMEA00D_C_001.jpghi_17EX650K_44SGN1FMEB00D_C_001.jpg

Ninja 650 - skvěle vyvážená a nesmírně vzrušující, má silný motor a pozoruhodně lehký podvozek. Nabízí ideální kombinaci sportovní výkonnosti a každodenní univerzálnosti jistě uspokojí každého začínajícího i zkušenějšího jezdce.

Sharp Ninja styling - elegantní s ostrou přední kapotáží dávají výraznou podobnost s supersportovními modely Ninja Kawasaki. Agresivní vzhled doplňují štíhlé přiléhající boční kapoty navržené tak, aby odrážely sportovní ambice.

Motor

kapalinou chlazený, 4 taktní 2-válec, 649 cm3
Vrtání x zdvih: 83.0 x 60.0 mm
Kompresní poměr: 10,8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 2 x 4 ventily
Palivový systém: Fuel injection: φ36 mm x 2 with dual throttle valves
Zapalování: digital
Startování: Elektrické
Mazání: Olej

Rám

Typ rám: Vysokopevnostní ocel
Uhel řízení / Stopa: 24,5o / 110 mm
Zdvih na př/zad kole: 125 / 130mm
  • Přední pneumatika: 120/70-17M/C 58W
  • Zadní pneumatika: 160/60-17M/C 69W
Max. úhel natočení: 35o / 35o

Výkon

Maximální výkon: 50,2 kW {68 PS} / 8,000 min
Max. kr. moment: 65,7Nm {,,, kgf.m} / ,,,00 min

Převodovka

Převodovka: 6-ti stupňová
Převodový stupeň: 2,095 (88/42)
Převodový stupeň: 1st: 2.438 (39/16)
Převodový stupeň: 2nd: 1.714 (36/21)
Převodový stupeň: 3rd: 1,333 (32/24)
Převodový stupeň: 4th: 1,111 (30/27)
Převodový stupeň: 5th: 0,966 (28/29)
Převodový stupeň: 6th: 0,852 (23/27)
Sekundární pohon: Řetězem
Celkový převod: 3,067 (46/15)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni 

Odpružení

Přední: φ41 mm telescopic fork
Zadní: Horizontal Back-link with adjustable preload

Rozměry

Rozměry (Dx Šx V): 2,055 mm 740 mm 1,135 mm

Rozvor: 1,410 mm     Světlá výška: 130mm

Objem nádrže: 15 lt.  Výška sedla: 790mm

Pohotovostní hmotnost: 193 kg
BARVY
* Lime Green / Ebony (KRT Edition)
* Metallic Black Spark
* Candy Burnt Orange

Kawasaki Z 1000SX 2017 NEW

hi_17ZX1000W_40RGN1DRF00D_C.jpg

hi_17ZX1000W_40RGN1DLS00D_C.jpghi_17ZX1000W_40RGN1DRS00D_C.jpg

hi_17ZX1000W_40RBK2DRF2CG_C.jpg

hi_17ZX1000W_40RBK2DLS2CG_C.jpghi_17ZX1000W_40RBK2DRS2CG_C.jpg

hi_17ZX1000W_40ROG1DRF2CG_C.jpg

hi_17ZX1000W_40ROG1DLS2CG_C.jpghi_17ZX1000W_40ROG1DRS2CG_C.jpghi_17ZX1000W_40RGN1FMEA00D_C.jpghi_17ZX1000W_40RGN1FOME00D_C.jpg

hi_17MY_Z1000SX_Shot_10.jpghi_17MY_Z1000SX_Shot_16.jpg

hi_17ZX1000W_40RGN1FSAC00D_C.jpghi_17ZX1000W_40RGN1FOBGA00D_C.jpg

hi_17ZX1000W_40RGN1FSAA00D_C.jpghi_17ZX1000W_40RGN1FOBGB00D_C.jpg

 

Z1000SX redesignem vycházejícím z modelové řady Ninja i nadále nabízí vynikající komfort, pohodlí a výbavu nejnovějších elektronických vychytávek. Sportovní, svůdně stylizovaný stroj vhodný pro denní dojíždění a skvělý projízdu se spolujezdcem a zavazadly na víkend či dovolenou.

Revidované nastavení motoru nabízí ještě plynulejší přenos výkonu, což usnadňuje ovládání a přispívá k pohodlí a jistotě jezdce.

Nový, vyšší větrný štítek přispívá ke zvýšení ochrany proti větru. Stejně jako dříve nastavitelný do tří poloh.

Zcela nový sofistikovaný design přístrojové desky nabízí velký analogový tachometr lemovaný výstražnými kontrolkami na jedné straně a indikátorem zařazeného rychlostního stupně a multifunkčním LCD displejem na straně druhé.

Hlavní světlomet LED -ostřejší vzhled, nabízejí duální LED světlomety (každý s potkávacím a dálkovým světlem a možnosti nastavení pozice LED lampy světlometu) výrazně vyšší jas, umožňující osvětlení širší plochy na větší vzdálenost.

KCMF- použvá nejnovějšího modelovacího softwaru a zpětné vazby od kompaktní Bosch IMU (Inertní měřící jednotky), KCMF sleduje parametry motoru a podvozku během náklonu - od začátku náklonu, přes nejnižší bod až po jeho dokončení - a moduluje brzdné síly a výkon motoru, čímž usnadňuje hladký přechod ze zrychlení na brzdění a zase zpátky. Díky tomu usnadňuje jezdcům udržování zamýšlené stopy

KTRC- tři režimy KTRC zahrnují širokou škálu jízdních vlastností a umožňují nastavit vyšší výkon pro sportovní jízdu či snadné ovládání motocyklu na kluzkém povrchu. Vylepšená zpětná vazba IMU umožňuje ještě přesnější řízení než u předchozího modelu.

KIBS- Inteligentní brzdný systém Kawasaki s vysokou přesností řízení brzd je součástí standardní výbavy Z1000SX pro modelovou řadu 2017. Jedná se o stejný systém použitý na Ninja H2 a Ninja ZX-10R, přeprogramovaných tak, aby vyhovovaly výkonovým parametrům Z1000SX.

Motor

Kapalinou chlazený 4-taktní 4-válec, 1043 cm³

Vrtání x zdvih: 77.0 x 56 mm
Kompresní poměr: 11,8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 4 x 4 ventil
Palivový systém: Vstřikování ø38 mm x 4 with oval sub-throttles
Zapalování: Digitální
Startování: elektrický starter
Mazání: Olejová náplň

Rám

Typ rám: Twin-tube, aluminium
Uhel řízení / Stopa: 24.5° / 102 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 144 mm
Přední pneumatika: 120/70-17 58W
Zadní pneumatika: 190/50-17 73W
Max. úhel natočení: 31° / 31°

Převodovka

6ti rychlostní
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 1.627 (83/51)
Převodový stupeň: 1st: 2.600 (39/15)
Převodový stupeň: 2nd: 1.950 (39/20)
Převodový stupeň: 3rd: 1.600 (24/15)
Převodový stupeň: 4th: 1.389 (25/18)
Převodový stupeň: 5th: 1.238 (26/21)

Převodový stupeň: 6th: 1.107 (31/28)

Celkový převod: 2.733 (41/15)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Brzdy

Přední: Průměr kotouče φ300 mm petal discs
Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Zadní: Průměr kotouče 250 mm, Singel-piston

Odpružení

Přední: φ41 mm inverted fork with compression and rebound damping and spring preload adjustability
Zadní: Horizontal Back-link, gas-charged rear shock with rebound damping and spring preload adjustability

Rozměry

(DxŠxV): 2,100 x 790 x 1,185/1235mm
  • Rozvor: 1,440mm      Světlá výška: 130mm
  • Objem nádrže: 19lt    Výška sedla: 815mm
Pohotovostní hmotnost: 235 kg
COLOUR(S)
* Candy Lime Green / Metallic Carbon Gray
* Metallic Spark Black / Metallic Graphite Gray
* Candy Burnt Orange / Metallic Carbon Gray

 

Kawasaki H2, H2Carbon / H2R 2017 NEW

 hi_17ZX1000X_201GY3DRF00D_C.jpg

hi_17ZX1000X_201GY3DLS00D_C.jpghi_17ZX1000X_201GY3DRS00D_C.jpg

hi_17ZX1000X_201GY3SFA00D_C_001.jpghi_17ZX1000X_201GY3FCW00D_C.jpg

hi_17_ZX1000XHFA_GY3_Action.jpghi_17ZX1000X_201GY3SRF00D_C_001.jpg

hi_17ZX1000X_201GY3FEG00D_C.jpghi_17ZX1000X_Engine_Styling01_001.jpg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Specifikace H2R

Motor

kapalinou chlazený řadový 4-válec, 998ccm

Vrtání x zdvih: 76 x 55 mm

Palivový systém: Fuel injection: φ50 mm x 4 with dual injection

Kompresní poměr: 8,3:1

Přeplňování: kompresor

Rozvod: DOHC, 4x 4ventil

Mazání: olejem

Rám

Typ rám: Trellis, high-tensile steel, with Swingarm Mounting Plate
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 135 mm
Přední pneu: 120/600 R17
Zadní pneu: 190/650 R17

Výkon

Maximální výkon: 228 kW {310 PS} / 14,000 ot./min
Max. výkon s RAM Air: 240 kW {326 PS} / 14,000 min-1
Max. kr. mom.: 165 Nm {16.8 kg/m} / 12,500 min-1

Převodovka

6ti rychlostní
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 1.551 (76/49)
Převodový stupeň: 1st: 3.188 (51/16)
Převodový stupeň: 2nd: 2.526 (48/19)
Převodový stupeň: 3rd: 2.045 (45/22)
Převodový stupeň: 4th: 1.727 (38/22)
Převodový stupeň: 5th: 1.524 (32/21)
Převodový stupeň: 6th: 1.348 (31/23)
Celkový převod: 2.333 (42/18)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Brzdy

Přední: Dual semi-floating φ330 mm Brembo discs
Dual radial-mount, Brembo M50 monobloc, opposed 4-piston
Zadní: Single φ250 mm disc
Brembo, opposed 2-piston

Odpružení

Přední: φ43 mm inverted fork with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Zadní: New Uni-Trak, Öhlins TTX36 gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring

Rozměry

(D x Š x V): ..... x ..... x ..... mm

Rozvor: .....mm           Světlá výška: ...mm

Objem nádrže 17lt.     Výška sedla: ...mm

Pohotovostní hmotnost: ... kg

Ninja H2 a Ninja H2R model 2017 modernizovaná s četnými změnami, včetně nejpokročilejší balíčku elektroniky Kawasaki a vylepšeného odpružení s vynikajícím zadním tlumičem Öhlins TTX. Dále standardní H2 i H2R má horní kapotu z uhlíkových vláken. Ninja fanoušci se mohou těšit na ještě intezivnější ,,H2,, zážitek.

specifikace H2

Motor

kapalinou chlazený řadový 4-válec, 998ccm

Vrtání x zdvih: 76 x 55 mm

Palivový systém: Fuel injection: φ50 mm x 4 with dual injection

Kompresní poměr: 8,5:1

Přeplňování: kompresor

Rozvod: DOHC, 4x 4ventil

Mazání: olejem

Rám

Typ rám: Trellis, high-tensile steel, with Swingarm Mounting Plate
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 135 mm
Přední pneu: 120/70ZR17M/C (58W)
Zadní pneu: 200/55ZR17M/C (78W)

Výkon

Maximální výkon: ... kW {...PS} / ...00 min
Max. výkon s RAM Air: ...
Max. kr. mom.: ... N.m {... kgf.m} / ...00 min

Převodovka

6ti rychlostní
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 1.551 (76/49)
Převodový stupeň: 1st: 3.188 (51/16)
Převodový stupeň: 2nd: 2.526 (48/19)
Převodový stupeň: 3rd: 2.045 (45/22)
Převodový stupeň: 4th: 1.727 (38/22)
Převodový stupeň: 5th: 1.524 (32/21)
Převodový stupeň: 6th: 1.348 (31/23)
Celkový převod: 2.444 (44/18)
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Brzdy

Přední: Dual semi-floating φ330 mm Brembo discs
Dual radial-mount, Brembo M50 monobloc, opposed 4-piston
Zadní: Single φ250 mm disc
Brembo, opposed 2-piston

Odpružení

Přední: φ43 mm inverted fork with rebound and compression damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Zadní: New Uni-Trak, Öhlins TTX36 gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring

Rozměry

(D x Š x V): ..... x ..... x ..... mm

Rozvor: .....mm           Světlá výška: ...mm

Objem nádrže 17lt.     Výška sedla: ...mm

Pohotovostní hmotnost: ... kg

Kawasaki VERSYS-X300 2017 NEW

hi_17KLE300C_44SGN1DRF00D_C.jpg

hi_17KLE300C_44SGN1DLS00D_C.jpghi_17KLE300C_44SGN1DRS00D_C.jpg

hi_17KLE300C_44SGY1DRF2CG_C.jpg

hi_17KLE300C_44SGY1DLS2CG_C.jpghi_17KLE300C_44SGY1DRS2CG_C.jpg

hi_17KLE300C_44SGN1DBA00D_C.jpghi_17KLE300C_44SGN1DFA00D_C.jpg

hi_17KLE300C_44SGN1FOHA00D_C.jpghi_17KLE300C_44SGN1FOHL00D_C.jpg

hi_17KLE300C_44SGN1FOME00D_C.jpghi_17KLE300C_44SGN1FOSA00D_C.jpg

Kdykoliv kudy chcete

Versys X 300 kombinuje dobrodružný design velkých motocyklů spolu s nízkými provozními náklady. Vysoký zdvih tlumičů, široká řídítka a snížené sedlo usnadňuje ovladatelnost dvouválcového motocyklu jak na silnicích, tak i mimo ně.

Samozřejmostí je ABS, antihoppingová spojka, multifunkční displej s ukazatelem ekonomické jízdy, velký větrný štítek atd.

Motor

Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní
Zdvihový objem:296 cm³
Vrtání x zdvih: 62 x 49 mm
Kompresní poměr: 10.6:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 32 mm x 2 se dvěma škrticími klapkami
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední: Kotouč o průměru 290mm. Dvoupístkový třmen
Brzdy, zadní: Kotouč o průměru 220mm. Dvoupístkový třmen
Odpružení, přední: 41 mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní: Odpružení Link Uni-Trak s plynovým tlumičem a nastavitelným předpětí.

Výkon & Převodovka

Maximální výkon: Tbc kW {Tbc PS} / Tbc min
Maximální točivý moment :Tbc N•m
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr: Tbc
Převodový stupeň 1.: Tbc
Převodový stupeň 2.: Tbc
Převodový stupeň 3.: Tbc
Převodový stupeň 4.: Tbc
Převodový stupeň 5.: Tbc
Převodový stupeň 6.: Tbc
Spojka: Mokrá lamela, manuální, antihop

Rám & Rozměry

Typ rámu: Páteřový, vysokopevnostní ocel
Stopa: Tbc mm
Zdvih př/zad kola: Tbc mm / Tbc mm
Pneu př./ zad: 100/90-19M/C 57S / 130/80-17M/C 65S
D x Š x V: Tbc x Tbc x Tbc mm
Rozvor: Tbc mm
Světlá výška: Tbc mm
Objem palivové nádrže: 17 litrů
Výška sedadla: Tbc mm
Pohotovostní hmotnost 168 / 170 kg (ABS)
   

 Nenašli jste, co jste hledali? Zkuste náš motobazar nebo motosklad!

>>> Zpět na Kawasaki

Menu

MOTO HAVRDA doporučuje:

Moto Havrda - prodej Kawasaki - Hradec Králové

MOTO HAVRDA - prodej a servis Kawasaki, Piaggio, Peugeot Scooters, internetový obchod, příslušenství, náhradní díly - vše pro Vaše moto !