ZX-10R starší

Kawasaki ZX-10R 2016 NEW

ZX-10R

----------------------------------------------------------------------------

Kawasaki ZX-10R KRT Replica

ZX-10R

---------------------------------------------------------------------

Kawasaki ZX-10R Winter Test Edition

ZX-10R Winter Test Edition

------------------------------------------

- S-KTRC: 5 stupňová kontrola trakce s gyroskopem Bosch IMU
- wheelie control pro maximální akceleraci s přizvednutým kolem
- elektronický plyn spolupracující s gyroskopem IMU a ECU
- 330mm brzdy Brembo M50 s asistentem při brzdění v zatáčce 
- přední vidlice z WSBK s externí nádobkou 
- kazetová převodovka
- KEBC: nastavitelné brzdění motorem
- KLCM: Launch Control – asistent při rozjezdu (3 módy)
- jednosměrný Quick Shifter (s racing jednotkou obousměrný)
- nastavitelný úhel řízení a kyvné vidlice (s racing příslušenstvím) 
- KIBS: adaptivní ABS (odpojitelné racing příslušenstvím)

 

TAK BLÍZKO! - Ninja ZX-10R ukazuje svůj závodní potenciál vynikajícími výsledky v mistrovství světa superbiků. Nová ZX-10R je zrozena z partnerství právě Kawasaki Racing Teamu a továrny Kawasaki. Je vyladěna mistry světa J. Reou a T. Sykesem. TAK BLÍZKO k motocyklu z WSBK ještě nikdy nebyla.

Motor

Motor: Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Objem: 998 cm3
Vrtání x zdvih: 76.0 x 55.0 mm
Kompresní poměr: 13.0:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 valves
Palivový systém: Fuel injection: ø47 mm x 4 with dual injection
Zapalování: Digital
Startování: Electric
Mazání: Forced lubrication, wet sump with oil cooler

Rám

Typ rám: Twin spar, cast aluminium
Uhel řízení / Stopa: 25o / 107 mm
Zdvih na předním kole: 120 mm
Zdvih na zadním kole: 114 mm
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika: 190/55ZR17M/C (75W)
Max. úhel natočeení: 27o / 27o

Výkon

Maximální výkon: 147.1 kW {200 PS} / 13,000 min
Maximální kroutící moment: 113.5 N.m {11.6 kgf.m} / 11,500 min
Maximální výkon s RAM Air: 154.4 kW {210 PS} / 13,000 min
Fuel Consumption: 5,9 l/100 km
CO2 Emissions: 162 g/km

Převodovka

Převodovka: 6-speed, return
Sekundární pohon: řetězem
Převodový stupeň: 1.681 (79/47)
Převodový stupeň: 1st: 2.600 (39/15)
Převodový stupeň: 2nd: 2.214 (31/14)
Převodový stupeň: 3rd: 1.944 (35/18)
Převodový stupeň: 4th: 1.722 (31/18)
Převodový stupeň: 5th: 1.550 (31/20)
Převodový stupeň: 6th: 1.391 (32/23)
Spojka: Wet multi-disc, manual

Brzdy

Přední brzda: Dual semi-floating ø330 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, opposed 4-piston
Zadní brzda: Single ø220 mm disc. Caliper: Single-bore pin-slide, aluminium piston

Odpružení

Přední odpružení: ø43 mm inverted Balance Free Front Fork with external compression chamber, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out springs
Zadní odpružení: Horizontal Back-link with BFRC lite gascharged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring

Rozměry

Rozměry (D x Š x V): 2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozvor: 1,440 mm
Světlá výška: 145 mm
Objem nádrže: 17 litres
Výška sedla: 835 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

 

Kawasaki ZX-10R 2015

KAWASAKI ZX-10R

 

Ninja ZX-10R EDICE 30let NINJA 2015

KAWASAKI ZX-10R

Již třicet let KAWASAKI vyrábí bezkonkurenční supersporty jménem Ninja. Jsou to fantastické supersporty vhodné na trat i na silnici. Množstvím vítězství v mistrovství světa WSBK, WSS, World Endurance se modely Ninja ZX-6R a Ninja ZX-10R staly synonymy supersportů a superbiků. Ninja se stala definicí celé kategorie. Na oslavu 30-ti let Ninja představuje KAWASAKI tuto speciální edici 30th Anniversary Edition. Ninja - třicet let na vrcholu.

Kompletně nový rám z hliníku zajišťuje nejen správnou tuhost. Zvyšuje stabilitu při zatáčení ale také vysokou úroveň zpětné vazby.

Nastavitelný tlumič řízení Öhlins twin-tube je součástí standardní výbavy. Zajistí stabilní tlumicí výkon i při závodních podmínkách. Tento tlumič byl vyvinut ve spolupráci s Öhlins speciálně pro Ninja ZX-10R. Nová BPF (Big Piston) vidlice s ø43 mm významně přispívá k vynikající ovladatelnost nové Ninja ZX-10R. Ve srovnání s konvenční vidlicí má vidlice BPF při stejné velikosti hlavní píst téměř dvakrát tak velký (ø 39.6 mm ve srovnání s ø 20 mm na ZX-10R 2010).

Přístrojová deska je velmi dobře viditelná. Má LED podsvícení. Multi-funkční LCD displej nabízí dva režimy: standardní a Race. Přepnutí do režimu Race změní zobrazení. Hlavní údaj na LCD: rychlost na převodový stupeň. Pravá strana: Hodiny na Rychlost.

Nový motor nabízí špičkový výkon s lineárním průběhem. Velká pozornost byla věnována zajištění ideálního dávkování motoru, a to ve všech režimech. Vrchol točivého momentu se mírně posunul do vyšších otáček, což mělo dopad na vyhlazení průběhu a díky tomu může jezdec s větší jistotou ovládatelnosti regulovat výkon.

------------------------------------------

Kawasaki ZX-10R 2014

------------------------------------------

Kawasaki ZX-10R 2013

----------------------------------------

Kawasaki ZX-10R 2012

--------------------------------------

Kawasaki ZX-10R Ninja 2011 NOVINKA

 

 

ZX10-R ukázka nejmodernějších technologií ve třídě Superbike. Ať už na trati nebo na silnici Vás bude jistit nejmodernější kontrola trakce K-TRC a nový elektronický tlumič řízení Ohlins.

Motor: Vodou chlazený řadový čtyřválec, 998 cm³, DOHC, 16 ventilů, vrtání x zdvih: 76.0 x 55.0 mm

Kompresní poměr: 13.0:1     

Max. power: 147.1kW{200.1PS}/13,000ot / s RAM Air: 154.4kW {209.9PS}/ 13,000 ot

Max.kr.moment: 112 N•m {11.4kgf•m} / 11,500 rpm

Palivový systém: Vstřikování: ø47 mm x 4 (Keihin)

Zapalování: Digitalní / Startování: Elektrický

Mazání: Olejová náplň

Spojka: Vícelamelová v olejové lázni  

Převodovka: 6

Převodový stupeň: 1.681 (79/47)                         

Sekundární pohon: Řetězem- převod: 2.294 (39/

Typ rám: Deltabox, slitina hliníku                          

Rake/Trail: 25°/ 107 mm

Zdvih na př. / zad. kole: 120 mm / 140 mm   

Pneu:  120/70ZR17 (58W) / 190/55ZR17C (75W)

Max. úhel natočení: 27 /27°

Přední odpružení: Plně seřiditelná upside down vidlice, Ø 43 mm

Zadní odpružení: Plně nastavitelná jendotka

Přední brzda: 4-pístový radiální třmen, průměr kotouče 310mm, radiální pumpa.        

Zadní brzda: průměr kotouče 220mm

Rozměry(DxŠxV): 2.075 x 715 x 1.115mm           

Světlá výška: 135 mm / Rozvor: 1,425 mm  

Výška sedla: 813 mm / Objem nádrže: 17 litrů   

Curb Mass: 198 kg / 201 kg (ABS)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

KIBS Horizontal Back-link Rear Suspension S-KTRC Power Modes Dvojité klapky sání Indikator ekonomické jízdy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

 

Kawasaki ZX-10R Ninja 2010  

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Obsah válců: 998 ccm
Výkon: 200 PS / 12 500ot (s RAM Air)
Točivý moment: 113Nm / 12 500ot
Vrtání x zdvih: 76,0 x 55,0 mm
Počet válců: 4 v řadě
Počet rychlostí: 6
Vidlice: 43 mm, Upside-down
Pneu: 120/70 ZR17; 190/55 ZR17
Přední brzdy: radiální, f kotouče 310 mm
Zadní brzdy: f kotouče 220 mm
Rozvor: 1415 mm
Výška sedadla: 830 mm
Objem nádrže: 17 l
Hmotnost s nápněma: 208 kg
Barva: zelená, černá

Kawasaki ZX-10R Ninja 2009

Kawasaki ZX-10R Ninja

 

Kawasaki ZX-10R Ninja

 

Obsah válců: 998 ccm
Výkon: 200 PS / ot
Točivý moment: Nm / ot
Vrtání x zdvih: 76,0 x 55,0 mm
Počet válců: 4 v řadě
Počet rychlostí: 6
Vidlice: 43 mm, Upside-down
Pneu: 120/70 ZR17; 190/55 ZR17
Přední brzdy: radiální, f kotouče 310 mm
Zadní brzdy: f kotouče 220 mm
Rozvor: mm
Výška sedadla: mm
Objem nádrže: 17 l
Hmotnost suchá: kg
Barva: zelená, černá, oranžová

.:: FOTOGALERIE ZX10-R 2008

 

Menu

MOTO HAVRDA doporučuje:

Moto Havrda - prodej Kawasaki - Hradec Králové

MOTO HAVRDA - prodej a servis Kawasaki, Piaggio, Peugeot Scooters, internetový obchod, příslušenství, náhradní díly - vše pro Vaše moto !