Z750R starší / Z800

Kawasaki Z800 -   2015

Fotogalerie a příslušenství ZDE

-------------------------------------------------------------------------

2014

 

------------------------------------------------------------------------

 

 

Digitální přístrojový panel. Futuristický přístrojový panel Z800 je vybaven trojicí displejů LCD, který obsahuje stylový otáčkoměr, palivoměr a také indikátor ekonomické jízdy a počítač.
 
Agresivní kapotáž. Kompaktní světlomet má členitý design a dotvoří celkový agresivní dojem celého stroje.
 
 
Dynamický spodní spoiler. Zdůrazňuje agresivní vzhled modelu Z800 ve stylu street-fighter a spolu s kryty motoru vytváří design, kterému neodoláte.
 
Výfuk. Nekompromisní vzhled zdůrazňují ve stylu street-fighter elegantní křivky vyleštěných svodů. 
Řadový čtyřválec o objemu 806 cm3
Výkon je zřetelný zejména v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž je motocykl praktičtější a užijete si na něm více radosti.
Nové zpřevodování pro lepší výkon. S 6-ti stupňovou převodovkou si poradíte v každé jízdní situaci, v pomalém městském provozu i na rychlé dálnice. Větší rozeta (45 zubů namísto dosavadních 43) přispívá k lepší akceleraci Z800.
LED zadní svetlo
Nový design zadního světla navazuje na styl "Z", a doplňuje tak štíhlou zadní část tohoto nejnovějšího Z-modelu.
 
Podvozek se skvělou zpětnou vazbou. I při zachování sportovního charakteru má Z800 přátelskou povahu a je vhodný i pro začátečníky. Motocykl drží ještě lépe na silnici a má skvělé trakční vlastnosti, které využijete na každém povrchu. Propracovaná konstrukce s novými prvky poskytuje jezdci maximální zpětnou vazbu, jezdec tak v každém okamžiku ví o všem, co se děje.
 

 

Král střední váhy - Z800 - šampion ve střední váze hrdě navazuje na legendu rodiny Z. Čtyřicet let po představení modelu Z1 přichází na scénu horká novinka s označením Z. Styl, osobnost a vlastnosti ztělesňují všechno to, čím se naháči značky Kawasaki ve světě proslavily. S 806 cm3 a výkonem 113 koní je Z800 připravena pokořit všechny výzvy.

Motor: Vodou chlazený řadový čtyřválec, 806 cm3, DOHC, 16ventilů

Max. power: 83.0 kW {113 PS} / 10,200 ot

Max.kr.mom.: 83.0 N*m {8.5 kgf*m} / 8,000   

Vrtání x zdvih: 71.0 x 50.9 mm

Kompresní poměr: 11.9:1

Palivový systém: Vstřikování: ø 34 mm x 4 (Keihin)

Zapalování: Digitální / Startování: Elektrický

Mazání: Olejová náplň

Převodovka: 6-ti rychlostní - 1st 2.571 (36/14), 2nd1.941 (33/17), 3rd 1.556 (28/18), 4th 1.333 (28/21),5th 1.200 (24/20), 6th 1.095 (23/21)

Převodový stupeň: 1.714 (84/49)         

Sekundární pohon: řetězem / převod: 3.000 (45/15)

Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Typ rám: Páteřový rám vyztužený pomocným hliníkovým rámem

Zdvih na předním kole: 120 mm

Zdvih na zadním kole: 137 mm

Pneu: 120/70ZR17M/C(58W) /180/55ZR17M/C(73W)

Max. úhel natočení: 31° / 31°

Odpružení: přední - Upside down vidlice, Ø 41 mm, nastavitelná / zadní -Centrální s možností seřízení

Brzdz: přední - 2x průměr kotouče 310 mm /      zadní - průměr kotouče 250 mm

Rozměry (DxŠxV): 2 100 x 800 x 1 050 mm

Rozvor: 1 445 mm / Světlá výška: 150 mm

Výška sedla: 834 mm /  Objem nádrže: 17 litrů

Curb Mass: 229 kg

Volitelně s ABS

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ABSDvojité klapky sáníIndikator ekonomické jízdy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Z750R novinka 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rám

Tubular backbone (with engine sub-frame),
high-tensile steel
Pneu : přední 120/70ZR17M/C (58W)
 
 
zadní 180/55ZR17M/C (73W)
Tlumiče: přední - 41 mm inverted fork with rebound damping and spring preload adjustability
zadní - Bottom-Link Uni-Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir
Rebound damping: Stepless
Spring preload: Stepless
Brzdy: přední - Dual semi-floating 300 mm petal discs. Dual radial-mount, opposed 4-piston
zadní - Single 250 mm petal disc. Single-piston
 
Rozměry
(L x W x H) : 2.085 x 795 x 1.070
Ground Clearance :165 mm
Wheelbase : 1,440 mm
Výška sedla : 825 mm
Nádrž : 18,5 litru
Pohotovostní hmotnost : 224 kg / 227 kg (ABS)

Motor

Kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC (16ventil)
Výkon : 77,7kW {106 PS} / 10,500 rpm Točivý moment : 78Nm {8,0kgf•m} / 8,300 rpm
Vstřikování : φ32 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles
Zapalování : digitální
Objem motoru : 748 cm3
Vrtání x zdvih : 68.4 x 50.9 mm
kompresní poměr : 11,3:1
 
Převodovka
6ti stupňová
Spojka : Vícelamelová, mechanická
Primární převod : 1.714 (84/49)
Převodové stupně :
1st - 2.571 (36/14)
2st - 1.941 (33/17)
3st - 1.556 (28/18)
4st - 1.333 (28/21)
5st - 1.200 (24/20)
6st - 1.095 (23/21)
Sekundární převod - 2.867 (43/15) řetěz

Menu

MOTO HAVRDA doporučuje:

Moto Havrda - prodej Kawasaki - Hradec Králové

MOTO HAVRDA - prodej a servis Kawasaki, Piaggio, Peugeot Scooters, internetový obchod, příslušenství, náhradní díly - vše pro Vaše moto !