Z750R / Z800 fotogalerie a příslušenství

Kawasaki Z800 -   2015

Fotogalerie a příslušenství ZDE

KAWASAKI Z800

KAWASAKI Z800

KAWASAKI Z800

Digitální přístrojový panel. Futuristický přístrojový panel Z800 je vybaven trojicí displejů LCD, který obsahuje stylový otáčkoměr, palivoměr a také indikátor ekonomické jízdy a počítač.
 
Agresivní kapotáž. Kompaktní světlomet má členitý design a dotvoří celkový agresivní dojem celého stroje.
 
 
Dynamický spodní spoiler. Zdůrazňuje agresivní vzhled modelu Z800 ve stylu street-fighter a spolu s kryty motoru vytváří design, kterému neodoláte.
 
Výfuk. Nekompromisní vzhled zdůrazňují ve stylu street-fighter elegantní křivky vyleštěných svodů. 
Řadový čtyřválec o objemu 806 cm3
Výkon je zřetelný zejména v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž je motocykl praktičtější a užijete si na něm více radosti.
Nové zpřevodování pro lepší výkon. S 6-ti stupňovou převodovkou si poradíte v každé jízdní situaci, v pomalém městském provozu i na rychlé dálnice. Větší rozeta (45 zubů namísto dosavadních 43) přispívá k lepší akceleraci Z800.
LED zadní svetlo
Nový design zadního světla navazuje na styl "Z", a doplňuje tak štíhlou zadní část tohoto nejnovějšího Z-modelu.
 
Podvozek se skvělou zpětnou vazbou. I při zachování sportovního charakteru má Z800 přátelskou povahu a je vhodný i pro začátečníky. Motocykl drží ještě lépe na silnici a má skvělé trakční vlastnosti, které využijete na každém povrchu. Propracovaná konstrukce s novými prvky poskytuje jezdci maximální zpětnou vazbu, jezdec tak v každém okamžiku ví o všem, co se děje.
 

 

Král střední váhy - Z800 - šampion ve střední váze hrdě navazuje na legendu rodiny Z. Čtyřicet let po představení modelu Z1 přichází na scénu horká novinka s označením Z. Styl, osobnost a vlastnosti ztělesňují všechno to, čím se naháči značky Kawasaki ve světě proslavily. S 806 cm3 a výkonem 113 koní je Z800 připravena pokořit všechny výzvy.

Motor: Vodou chlazený řadový čtyřválec, 806 cm3, DOHC, 16ventilů

Max. power: 83.0 kW {113 PS} / 10,200 ot

Max.kr.mom.: 83.0 N*m {8.5 kgf*m} / 8,000   

Vrtání x zdvih: 71.0 x 50.9 mm

Kompresní poměr: 11.9:1

Palivový systém: Vstřikování: ø 34 mm x 4 (Keihin)

Zapalování: Digitální / Startování: Elektrický

Mazání: Olejová náplň

Převodovka: 6-ti rychlostní - 1st 2.571 (36/14), 2nd1.941 (33/17), 3rd 1.556 (28/18), 4th 1.333 (28/21),5th 1.200 (24/20), 6th 1.095 (23/21)

Převodový stupeň: 1.714 (84/49)         

Sekundární pohon: řetězem / převod: 3.000 (45/15)

Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Typ rám: Páteřový rám vyztužený pomocným hliníkovým rámem

Zdvih na předním kole: 120 mm

Zdvih na zadním kole: 137 mm

Pneu: 120/70ZR17M/C(58W) /180/55ZR17M/C(73W)

Max. úhel natočení: 31° / 31°

Odpružení: přední - Upside down vidlice, Ø 41 mm, nastavitelná / zadní -Centrální s možností seřízení

Brzdz: přední - 2x průměr kotouče 310 mm /      zadní - průměr kotouče 250 mm

Rozměry (DxŠxV): 2 100 x 800 x 1 050 mm

Rozvor: 1 445 mm / Světlá výška: 150 mm

Výška sedla: 834 mm /  Objem nádrže: 17 litrů

Curb Mass: 229 kg

Volitelně s ABS

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ABS Dvojité klapky sání Indikator ekonomické jízdy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kawasaki Z800 -   2014

Fotogalerie a příslušenství ZDE

KAWASAKI Z800

KAWASAKI Z800

KAWASAKI Z800

 

 

Král střední váhy - Z800 - šampion ve střední váze hrdě navazuje na legendu rodiny Z. Čtyřicet let po představení modelu Z1 přichází na scénu horká novinka s označením Z. Styl, osobnost a vlastnosti ztělesňují všechno to, čím se naháči značky Kawasaki ve světě proslavily. S 806 cm3 a výkonem 113 koní je Z800 připravena pokořit všechny výzvy.

Motor: Vodou chlazený řadový čtyřválec, 806 cm3, DOHC, 16ventilů

Max. power: 83.0 kW {113 PS} / 10,200 ot

Max.kr.mom.: 83.0 N*m {8.5 kgf*m} / 8,000   

Vrtání x zdvih: 71.0 x 50.9 mm

Kompresní poměr: 11.9:1

Palivový systém: Vstřikování: ø 34 mm x 4 (Keihin)

Zapalování: Digitální / Startování: Elektrický

Mazání: Olejová náplň

Převodovka: 6-ti rychlostní - 1st 2.571 (36/14), 2nd1.941 (33/17), 3rd 1.556 (28/18), 4th 1.333 (28/21),5th 1.200 (24/20), 6th 1.095 (23/21)

Převodový stupeň: 1.714 (84/49)         

Sekundární pohon: řetězem / převod: 3.000 (45/15)

Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Typ rám: Páteřový rám vyztužený pomocným hliníkovým rámem

Zdvih na předním kole: 120 mm

Zdvih na zadním kole: 137 mm

Pneu: 120/70ZR17M/C(58W) /180/55ZR17M/C(73W)

Max. úhel natočení: 31° / 31°

Odpružení: přední - Upside down vidlice, Ø 41 mm, nastavitelná / zadní -Centrální s možností seřízení

Brzdz: přední - 2x průměr kotouče 310 mm /      zadní - průměr kotouče 250 mm

Rozměry (DxŠxV): 2 100 x 800 x 1 050 mm

Rozvor: 1 445 mm / Světlá výška: 150 mm

Výška sedla: 834 mm /  Objem nádrže: 17 litrů

Curb Mass: 229 kg

Volitelně s ABS

 

Kawasaki Z800 -   NOVINKA 2013

Fotogalerie a příslušenství ZDE

 

Král střední váhy - Nový Z800 - šampion ve střední váze hrdě navazuje na legendu rodiny Z. Čtyřicet let po představení modelu Z1 přichází na scénu horká novinka s označením Z. Její styl, osobnost a vlastnosti ztělesňují všechno to, čím se naháči značky Kawasaki ve světě proslavily. S 806 cm3 a výkonem 113 koní je Z800 připravena pokořit všechny výzvy.

Motor: Vodou chlazený řadový čtyřválec,806 cm3         Max. power: 83.0 kW {113 PS} / 10,200 ot               Max.kr.mom.: 83.0 N*m {8.5 kgf*m} / 8,000                    Vrtání x zdvih: 71.0 x 50.9 mm                                 Kompresní poměr: 11.9:1                                              Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů                               Palivový systém: Vstřikování: ø 34 mm x 4 (Keihin)

Zapalování: Digitální / Startování: Elektrický

Mazání: Olejová náplň                                                  Převodovka: 6-ti rychlostní                                      Sekundární pohon: Řetězem                                     Převodový stupeň: 1.714 (84/49)                                 Převodový stupeň: 1st 2.571 (36/14), 2nd 1.941 (33/17), 3rd 1.556 (28/18), 4th 1.333 (28/21), 5th 1.200 (24/20), 6th 1.095 (23/21)                           

Celkový převod: 3.000 (45/15)                                         Spojka: Vícelamelová v olejové lázni

Typ rám: Páteřový rám vyztužený pomocným hliníkovým rámem

Zdvih na předním kole: 120 mm                                         Zdvih na zadním kole: 137 mm                                         Pneu: 120/70ZR17M/C (58W) /180/55ZR17M/C (73W)

Max. úhel natočení: 31° / 31°                                            Přední odpružení: Upside down vidlice, Ø 41 mm, nastavitelná                                                                            Zadní odpružení: Centrální s možností seřízení

Brzdy - průměr kotouče 2x 310 / 250 mm                       Rozměry (DxŠxV): 2 100 x 800 x 1 050 mm                     Rozvor: 1 445 mm / Světlá výška: 150 mm

Výška sedla: 834 mm / Objem nádrže: 17 litrů    

Curb Mass: 229 kg                                                          

Volitelně s ABS

Kawasaki Z750R-2012

Fotogalerie a příslušenství ZDE

 

Motor: Kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC (16ventil), 748 ccm                          

Výkon : 77,7kW {106 PS} / 10,500 rpm Toč.mom.: 78Nm{8,0kgf•m}/ 8,300rpm  

Vstřikování : φ32 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles

Zapalování : digitální                                     

Vrtání x zdvih : 68.4 x 50.9 mm            

kompresní poměr : 11,3:1                    

Převodovka: 6ti stupňová                          

Spojka : Vícelamelová, mechanická       

Primární převod : 1.714 (84/49)               

Převodové stupně : 1st - 2.571 (36/14), 2st-1.941 (33/17), 3st-1.556 (28/18), 4st-1.333 (28/21), 5st-1.200 (24/20), 6st-1.095 (23/21)                                

Sekundární převod - 2.867 (43/15) řetěz

Rám: Tubular backbone (with engine sub-frame), high-tensile steel                         

Pneu: 120/70ZR17(58W)/ 180/55ZR17(73W)

Tlumiče: přední - 41 mm inverted fork with rebound damping and spring preload adjustability zadní - Bottom-Link Uni-Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir
Rebound damping: Stepless
Spring preload: Stepless                          

Brzdy: přední - Dual semi-floating 300 mm petal discs. Dual radial-mount, opposed 4-piston
zadní - 250 mm petal disc. Single-piston

Rozměry (LxWxH): 2.085x795x1.070mm

Ground Clearance: 165 mm / Wheelbase : 1,440 mm

Výška sedla : 825 mm / Nádrž : 18,5 litru

Pohotovostní hmotnost: 224kg/ 227kg ABS

 

 příslušenství:  Jízda:  detaily: